Ostatní odborní pracovníci v oblasti pojišťovnictví

Pracovní náplň: vedení obchodních schůzek, poskytování poradenství a služeb, aktivní správa kontaktů z přiděleného kmene. Práce v kanceláři i v terénu u klientů.
Požadujeme: Vzdělání ÚSO s maturitou - obor nerozhoduje, samostatnost, komunikativnost, příjemné vystupování, trestní bezúhonnost, flexibilitu.
Systém zaškolení a vzdělávání zdarma. Další profesní růst. Pracovní doba pružná dle domluvy.
Kontakt: telefonicky nebo zasílejte životopis na uvedený e-mail, vybraní uchazeči budou kontaktováni a pozvání na výběrové řízení.

Plat od:
21 800 Kč
Pracoviště:
Šumperk
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
01.04.2024
Obor a Profese:
Risk Manager
Min. vzdělání:
Střední odborné vzdělání s maturitou
Vhodné i pro absolventy
ANO
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Ing. Jiří Pazour
608862845
jiri#pazour|ceskapojistovna#cz






Podobné nabídky práce

Ostatní odborní pracovníci v oblasti pojišťovnictví

PrahaVIG RE zajišťovna, a.s.
od 60 000 Kč

Ostatní odborní pracovníci v oblasti pojišťovnictví

JihlavaGenerali Česká pojišťovna a.s.
24 300 - 50 000 Kč

Ostatní odborní pracovníci v oblasti pojišťovnictví

Žďár nad SázavouKooperativa pojišťovna, a.s.,
25 000 - 40 000 Kč

Ostatní odborní pracovníci v oblasti pojišťovnictví

ChrudimKooperativa pojišťovna, a.s.,
od 20 000 Kč

Ostatní odborní pracovníci v oblasti pojišťovnictví

Velké MeziříčíKooperativa pojišťovna, a.s.,
25 000 - 40 000 Kč

Ostatní odborní pracovníci v oblasti pojišťovnictví

Žďár nad SázavouKooperativa pojišťovna, a.s.,
25 000 - 40 000 Kč

Články ze světa práce


Freelanceřina, to je dřina. Nebo právě naopak?

Freelanceřina, to je dřina. Nebo právě naopak?
Práce na vlastní pěst, být v podstatě nezávislým profíkem, získává ve světě stále větší popularitu, ale není vhodná pro každého. V tomto článku se podíváme jaké jsou výhody a nevýhody freelancingu. Je to pro vás to pravé ořechové?

Jak dosáhnout harmonie mezi pracovním a osobním životem?

Jak dosáhnout harmonie mezi pracovním a osobním životem?
V dnešní hektické době, kdy pracovní nároky mohou být náročné, je nalezení harmonie mezi pracovním a osobním životem solidní výzvou. Máte své techniky, jak to zvládnout, nebo se inspirujete našimi radami?

Prokrastinace v práci: Překonávání skluzu v pracovním procesu

Prokrastinace v práci: Překonávání skluzu v pracovním procesu
Znáte to, jak se vám nechce začínat nový úkol a nebo odkládáte své povinnosti na potom a místo nich děláte jiné věci? Prokrastinace je jevem, který mnozí z nás znají a často zažívají. Ať už jde o pracovní úkoly nebo osobní rovinu, prokrastinace může mít negativní dopad na produktivitu, kvalitu práce a váš celkový pocit naplnění. Víte, jaké jsou její příčiny a jak prokrastinaci předcházet, či jak ji překonat?