Ostatní odborní pracovníci v oblasti pojišťovnictví

Náplň práce: péče o klienty, poskytování informací o aktuálním stavu pojištění, pomoc při řešení pojistných událostí, navrhování optimálních pojistných řešení

Očekáváme: min. středoškolské vzdělání, uživatelskou znalost práce na PC, ŘP sk. B, pozitivní myšlení, empatii, dobré komunikační dovednosti, příjemné vystupování, smysl pro zodpovědnou a poctivou práci

Nabízíme: spolupráci na HPP, nadstandardní finanční ohodnocení, silné zázemí ve stabilní společnosti

Stravenky, 5 týdnů dovolené, 3 sickdays, příspěvek na životní a penzijní pojištění, slevy na produkty, cestovní pojištění zdarma

První kontakt e-mailem;

Plat od:
25 000 - 40 000 Kč
Pracoviště:
Žďár nad Sázavou
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
09.04.2024
Obor a Profese:
Risk Manager
Min. vzdělání:
Střední odborné vzdělání s maturitou
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Iva Hradilová
608 801 962
ihradilova|koop#cz






Podobné nabídky práce

Ostatní odborní pracovníci v oblasti pojišťovnictví

JihlavaGenerali Česká pojišťovna a.s.
24 300 - 50 000 Kč

Ostatní odborní pracovníci v oblasti pojišťovnictví

ChrudimKooperativa pojišťovna, a.s.,
od 20 000 Kč

Ostatní odborní pracovníci v oblasti pojišťovnictví

Velké MeziříčíKooperativa pojišťovna, a.s.,
25 000 - 40 000 Kč

Ostatní odborní pracovníci v oblasti pojišťovnictví

Žďár nad SázavouKooperativa pojišťovna, a.s.,
25 000 - 40 000 Kč

Články ze světa práce


Jak správně napsat životopis?

Jak správně napsat životopis?
Strukturovaný životopis (zkráceně CV) je většinou vaším prvním kontaktem se zaměstnavatelem. Pro zaujetí zaměstnavatele je důležité uvést relevantní informace a především vynikající prezentaci svých schopností a zkušeností, přeci jen je to vaše vizitka. Informace uvedené v našem článku by vám mohly pomoci k vytvoření životopisu.

Time management a jak efektivně využívat svůj čas

Time management a jak efektivně využívat svůj čas
Dnešní doba nabízí nekonečné možnosti, ale často také přináší přetížení a nedostatek času. Správný time management je klíčovým prvkem pro efektivní rozložení času v každodenním životě. Veškeré úkoly, závazky a cíle můžeme lépe zvládnout, pokud se naučíme efektivně využívat svůj čas. Nabízíme pár tipů, jak toho dosáhnout.

Prokrastinace v práci: Překonávání skluzu v pracovním procesu

Prokrastinace v práci: Překonávání skluzu v pracovním procesu
Znáte to, jak se vám nechce začínat nový úkol a nebo odkládáte své povinnosti na potom a místo nich děláte jiné věci? Prokrastinace je jevem, který mnozí z nás znají a často zažívají. Ať už jde o pracovní úkoly nebo osobní rovinu, prokrastinace může mít negativní dopad na produktivitu, kvalitu práce a váš celkový pocit naplnění. Víte, jaké jsou její příčiny a jak prokrastinaci předcházet, či jak ji překonat?