Všeobecní administrativní pracovníci

Nástup dle dohody

Do našeho týmu hledáme spolehlivou a komunikativní kolegyni na poloviční pracovní poměr, na pozici "Asistentka jednatele".

Co NABÍZÍME?
" pracovní poměr na poloviční úvazek v kanceláři v centru Zlína od 10:00 hod - 14:00 hod (po-pá)
" zázemí prosperující společnosti s letitou historií a nepřetržitým růstem
" jednotnou firemní kulturu včetně projektů zaměřených na společenskou odpovědnost
" zaměstnanecké výhody (notebook, mobil…)
" odpovídající platové ohodnocení

Co POŽADUJEME?
" SŠ/VŠ vzdělání (marketing a managment, účetnictví nebo realitní obchody výhodou)
" příjemné a seriózní vystupování
" velmi dobré komunikační a organizační schopnosti
" uživatelská znalost práce v programech MS World, Excel, PowerPoint, Outlook
" ráda pracovat a učit se novým věcem
" samostatnost, zodpovědnost a spolehlivost
" řidičský průkaz skupiny B (aktivní řidič)

NÁPLŇ PRÁCE, PRAVOMOCI A ZODPOVĚDNOSTI
" zajištění plynulého chodu kanceláře
" vedení běžné firemní agendy
" správa zakázek a jejich archivace
" telefonický i osobní kontakt s klienty (představení naší společnosti a našich služeb)
" domlouvání a realizace prohlídek nemovitostí
" příprava nájemních smluv
" komunikace s účetním oddělením
" práce s interním systémem, databází nemovitostí a klientů
" vkládání inzerátů nemovitostí na webové a facebookové stránky
" spolupráce při zpracování poptávek, kalkulací a dalších podkladů

Mzda 150 Kč - 200 Kč/ hod.

Kontakt na majitele firmy: Ing. Rostislav Guryča - 776 797 007

Plat od:
150 - 200 Kč
Pracoviště:
Zlín
Typ úvazku:
Částečný úvazek
Nástup:
01.06.2024
Obor a Profese:
Administrativní pracovník
Min. vzdělání:
Střední odborné vzdělání s maturitou
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Ing. Rostislav Guryča
776 797 007
guryca|g2reality#cz






Podobné nabídky práce

Všeobecní administrativní pracovníci

PrahaLyes Belaiboud
od 21 300 Kč

Ostatní specialisté v oblasti politiky organizací

PrahaIKEA Purchasing Services (Czec
od 95 000 Kč

Všeobecní administrativní pracovníci

PrahaOBZOR, výrobní družstvo invali
od 14 200 Kč

Všeobecní administrativní pracovníci

PrahaSVETOČ COMPANY s.r.o.
od 21 300 Kč

Všeobecní administrativní pracovníci

PrahaGLOBAL AZ TRADE s.r.o.
od 22 000 Kč

Články ze světa práce


Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?
Určité schopnosti vycházející z vašich osobnostních předpokladů, jako empatie, kreativita, rozhodnost, odolnost vůči stresu, schopnost přizpůsobit se, spolupracovat s ostatními, ale také vaše osobní návyky na pracovišti jsou nazývány soft skills (měkké dovednosti). Proč jsou právě tyto dovednosti v poslední době pro zaměstnavatele tak důležité a jak je lze prokázat během pohovoru?

Základní práva zaměstnanců: Co byste měli vědět

Základní práva zaměstnanců: Co byste měli vědět
Práva zaměstnanců jsou základním stavebním kamenem každého fungujícího pracovního vztahu. Znát svá práva na pracovišti je klíčem pro zajištění férových pracovních podmínek a ochrany před potenciální diskriminací či zneužíváním ze strany zaměstnavatele. V tomto článku se podíváme na několik základní oblastí práv zaměstnanců, kterým by měl každý pracující dobře rozumět.

Kdy a jak se registrovat na úřadu práce?

Kdy a jak se registrovat na úřadu práce?
Víte, že není vaší povinností se registrovat na úřad práce, pokud nechcete? Registrace ovšem přínáší řadu výhod, o něž byste pravděpodobně neradi přišli. Přihlásit se můžete, pokud nemáte žádný příjem ani pracovní poměr a zároveň si hledáte zaměstnání.