Vedoucí provozu v ubytování, stravování a pohostinství (kromě školních jídelen a menz)

První kontakt e-mailem.

Hledáme zkušené, zapálené lidi do gastronomie, kteří mají rádi lidi. English speaking tým, práce je vhodná pro studenty. Japonské autentické jídlo, přátelská atmosféra, milí zákazníci.

Zaměstnanecké výhody:
personální obědy a večeře, drinky, sleva pro rodinu, příjemné pracovní prostředí a fajn šéfové

Souhlas zaměstnavatele se zaměstnaneckou kartou.

Plat od:
35 000 - 40 000 Kč
Pracoviště:
Brno
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
15.08.2023
Obor a Profese:
Domovník/správce objektu
Min. vzdělání:
Střední vzdělání bez maturity
Vhodné i pro absolventy
ANO
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Bc. Margita Havlíková
776 582 373
havlikova|manyabrno#cz






Podobné nabídky práce

Vedoucí provozu v ostatních zařízeních

VyškovNemocnice Vyškov, příspěvková
od 22 330 Kč

Vedoucí provozu v ostatních zařízeních

LiberecDomov seniorů Vratislavice, př
od 20 000 Kč

Vedoucí provozu v ostatních zařízeních

MělníkZákladní škola a mateřská škol
25 040 - 31 800 Kč

Vedoucí provozu v ostatních zařízeních

TrutnovPekárny a cukrárny Náchod, a.s
26 000 - 50 000 Kč

Hospodyně v domácnostech

PrahaJana Kratochvílová
10 000 - 14 000 Kč

Hospodyně v domácnostech

BenešovLenka Procházková
od 135 Kč

Články ze světa práce


Jak říct šéfovi, že vám něco vadí

Jak říct šéfovi, že vám něco vadí
Komunikace s nadřízeným může být někdy náročná, zejména pokud mu potřebujete sdělit, že vám něco vadí. Promyslete si proto dobře, zda je vaše výtka věcná a jednejte. Vědět, jak sdělit svému šéfovi, že vám něco vadí patří ke klíčovým dovednostem ve vašem profesním životě.

Time management a jak efektivně využívat svůj čas

Time management a jak efektivně využívat svůj čas
Dnešní doba nabízí nekonečné možnosti, ale často také přináší přetížení a nedostatek času. Správný time management je klíčovým prvkem pro efektivní rozložení času v každodenním životě. Veškeré úkoly, závazky a cíle můžeme lépe zvládnout, pokud se naučíme efektivně využívat svůj čas. Nabízíme pár tipů, jak toho dosáhnout.

Home office se stává stále populárnějším!

Home office se stává stále populárnějším!
Práce z domova je od dob koronavirové epidemie stále populárnější. Většina firem, která tzv. home office zavedla, jej ponechala alespoň v určité míře dodnes. Jaké jsou její výhody a nevýhody? Dle průzkumů Ministerstva práce a sociálních věcí, které se dotazovalo především na výhody, limity a celkovou spokojenost zaměstnanců a vedoucích pracovníků, převážná většina dotázaných hodnotí práci z domova pozitivně. Jaká přesně přináší pozitiva/negativa?