SERVISNÍ TECHNIK | auto i k soukromým účelům! (35 - 60.000 Kč)

Naše rodinná společnost se zabývá návrhem, instalací a servisem systémů měření a regulace zejména pro technologie vytápění, chlazení, vzduchotechniky a řízení spotřeby všech druhů energií. Pokud i vy chcete být součástí firmy, která spolupracuje na vývoji s předními výrobci MaR příslušenství a do budoucna dokáže nabídnout i zajímavé mzdové ohodnocení a kariérní postup, pak jste na správné inzerátu!
* servisní výjezdy převážně po Brněnsku a Jižní Moravě s firemním automobilem, který je k dispozici i pro soukromé účely
* spouštění nových MaR systémů do provozu, oživování, programování a zaškolení obsluhy na takových místech jako jsou: nemocnice, hokejové zimní stadiony, hotely, budovy VŠ, výzkumné ústavy, aquparky atd.
* následné přípravné opravy a servisní práce

Plat od:
35 000 - 60 000 Kč
Pracoviště:
Brno
Typ úvazku:
Plný úvazek, Práce na dohodu
Podmínky:

* SŠ/VŠ vzdělání v elektro oboru
* min. §5 (osoba znalá) a vyšší
* ŘP. sk. B
* ochota učit se PLC programování a zdokonalovat se v oboru MaR (měření a regulace)

Bonusy:

* možnost kariérního růstu (Projektant, Obchodník) a mzdového růstu
* flexibilní začátek a konec pracovní doby
* firemní automobil i k soukromým účelům
* servisní provize bez stropu
* provize z výdělku společnosti
* firemní telefon a notebook i k soukromým účelům
* příspěvek na penzijní a životní připojištění
* stravenky

Nástup:
neuvedeno
Obor a Profese:
Elektrotechnika a energetika, Technika a vývoj: Servisní technik
Min. vzdělání:
Střední všeobecné vzdělání s maturitou
Personální agentura:
Kontaktní osoba:
Jakub Kovařík
+420 602 559 289
j#kovarik|jobscontact#cz






Články ze světa práce


Jak říct šéfovi, že vám něco vadí

Jak říct šéfovi, že vám něco vadí
Komunikace s nadřízeným může být někdy náročná, zejména pokud mu potřebujete sdělit, že vám něco vadí. Promyslete si proto dobře, zda je vaše výtka věcná a jednejte. Vědět, jak sdělit svému šéfovi, že vám něco vadí patří ke klíčovým dovednostem ve vašem profesním životě.

Time management a jak efektivně využívat svůj čas

Time management a jak efektivně využívat svůj čas
Dnešní doba nabízí nekonečné možnosti, ale často také přináší přetížení a nedostatek času. Správný time management je klíčovým prvkem pro efektivní rozložení času v každodenním životě. Veškeré úkoly, závazky a cíle můžeme lépe zvládnout, pokud se naučíme efektivně využívat svůj čas. Nabízíme pár tipů, jak toho dosáhnout.

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?
Určité schopnosti vycházející z vašich osobnostních předpokladů, jako empatie, kreativita, rozhodnost, odolnost vůči stresu, schopnost přizpůsobit se, spolupracovat s ostatními, ale také vaše osobní návyky na pracovišti jsou nazývány soft skills (měkké dovednosti). Proč jsou právě tyto dovednosti v poslední době pro zaměstnavatele tak důležité a jak je lze prokázat během pohovoru?