Odborní asistenti v administrativě

Kontakt: ZADOROZHNYI MYKOLA, tel.: +420 773 712 826, e-mail: info@intekh.eu

Upřesňující informace:
Požadujeme znalost Office Windows, Word, Excel, Power point. Náplní práce budou: práce v tabulkách excel a administrativní činnost, vedení agendy, kontrola a správa dokumentů společnosti, přímý kontakt se zákazníkem na obchodních jednáních, příprava podkladů/dokumentace a tvorba nabídek, evidence zakázek, komunikace s dodavatelem i se zákazníkem. Jazykový požadavek – znalost češtiny. Znalost anglického, ruského nebo ukrajinského jazyka slovem i písmem je výhodou. Čisty Rejstřík trestu.

Zaměstnanecké výhody:
Zajištěné ubytování, příspěvek na dopravu a stravu.

Plat od:
24 100 Kč
Pracoviště:
Praha
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
01.08.2023
Obor a Profese:
Úředník
Min. vzdělání:
Základní vzdělání
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
MYKOLA ZADOROZHNYI
+420 773 712 826
info|intekh#eu






Podobné nabídky práce

Odborní asistenti v administrativě

BohumínBONATRANS GROUP a.s.
35 000 - 45 000 Kč

Odborní pracovníci v administrativě a správě organizace

PísekKatastrální úřad pro Jihočeský
21 710 - 31 820 Kč

Odborní pracovníci v administrativě a správě organizace

LiberecLiberecký kraj
25 280 - 37 170 Kč

Odborní pracovníci v administrativě a správě organizace

LiberecLiberecký kraj
25 280 - 37 170 Kč

Odborní asistenti v administrativě

PrahaCS Medicus s.r.o.
od 25 000 Kč

Články ze světa práce


Jak říct šéfovi, že vám něco vadí

Jak říct šéfovi, že vám něco vadí
Komunikace s nadřízeným může být někdy náročná, zejména pokud mu potřebujete sdělit, že vám něco vadí. Promyslete si proto dobře, zda je vaše výtka věcná a jednejte. Vědět, jak sdělit svému šéfovi, že vám něco vadí patří ke klíčovým dovednostem ve vašem profesním životě.

10 základních pravidel úspěšného pohovoru

10 základních pravidel úspěšného pohovoru
Zaujali jste životopisem, pozvali Vás na pohovor a nyní přichází den D. Čemu byste se měli vyhnout a na co se naopak během pohovoru zaměřit? Přečtěte si několik našich rad a zanechte dojem.

Jak správně napsat životopis?

Jak správně napsat životopis?
Strukturovaný životopis (zkráceně CV) je většinou vaším prvním kontaktem se zaměstnavatelem. Pro zaujetí zaměstnavatele je důležité uvést relevantní informace a především vynikající prezentaci svých schopností a zkušeností, přeci jen je to vaše vizitka. Informace uvedené v našem článku by vám mohly pomoci k vytvoření životopisu.