ÚČETNÍ s AJ

Vaše náplň práce
  • zpracování hotovostních plateb a příchozích šeků od zákazníků (kontrola, přiřazení k jednotlivým střediskům, řešení nesrovnalostí apod.)
  • správa a aktualizace zákaznických účtů
  • komunikace s jednotlivými svěřenými středisky a jejich přiřazenými zákazníky
  • úzká spolupráce napříč finančním oddělením
  • správa a řešení upomínek, podpora v řešení, navržení opatření

Váš profil
  • odpovídající vzdělání v oblasti ekonomiky a financí (SŠ/VŠ)
  • praxe na podobné pozici (účetní, fakturant/ka...)
  • AJ na komunikativní úrovni, min. B1 (denní ústní a písemná komunikace se zahraničními středisky)
  • SAP na uživatelské úrovni nutný

Naše nabídka
  • individuálně hodnocená mzda dle Vaší praxe a zkušeností
  • pružná pracovní doba (37,5h/týden)
  • 5 týdnů dovolené + 5 dní sick day
  • příspěvek na dojezd do zaměstnání
  • možnost využít závodní stravování s příspěvkem zaměstnavatele
  • jazykové a odborné vzdělávání
  • služební cesty do zahraničí

Je nám líto, ale tato pracovní pozice je již obsazena.

Podobné a možná lepší nabídky naleznete zde.






Články ze světa práce


Prokrastinace v práci: Překonávání skluzu v pracovním procesu

Prokrastinace v práci: Překonávání skluzu v pracovním procesu
Znáte to, jak se vám nechce začínat nový úkol a nebo odkládáte své povinnosti na potom a místo nich děláte jiné věci? Prokrastinace je jevem, který mnozí z nás znají a často zažívají. Ať už jde o pracovní úkoly nebo osobní rovinu, prokrastinace může mít negativní dopad na produktivitu, kvalitu práce a váš celkový pocit naplnění. Víte, jaké jsou její příčiny a jak prokrastinaci předcházet, či jak ji překonat? 

První den v nové práci? Připravte se na něj.

První den v nové práci? Připravte se na něj.
Na pohovoru jste váleli a vybrali právě vás, gratulujeme! Nyní jsou před vámi první dny na novém pracovišti. Bude to pravděpodobně náročný proces, než si na vše zvyknete, můžete mít i obavy, ale to vše je normální a brzy budete na novém pracovišti jako ryba ve vodě.

Time management a jak efektivně využívat svůj čas

Time management a jak efektivně využívat svůj čas
Dnešní doba nabízí nekonečné možnosti, ale často také přináší přetížení a nedostatek času. Správný time management je klíčovým prvkem pro efektivní rozložení času v každodenním životě. Veškeré úkoly, závazky a cíle můžeme lépe zvládnout, pokud se naučíme efektivně využívat svůj čas. Nabízíme pár tipů, jak toho dosáhnout.