Ostatní úředníci jinde neuvedení

NÁPLŇ PRÁCE: Zajišťování servisu vozového parku a technické podpory pro řidiče. Správa vozového parku. Hlídání a kontrola technického stavu vozidel. Komunikace s řidiči a servisem.
Zajišťování servisu.
DALŠÍ POŽADAVKY: Vzdělání v oboru. Praxe na stejné nebo obdobné pozici vítána. Základní technická znalost. Ochotu pracovat. Zkušenost s prací s lidmi, zejména řidiči.
Práce vyhrazena pouze pro OZP - 2 hod/den
NABÍZÍME: pracovní doba - 2 hod/den - možnost individuáoního plánování směn
KONTAKT: telefonicky, e-mailem 8.00 - 15.00 hod

Plat od:
5 326 Kč
Pracoviště:
Moravská Třebová
Typ úvazku:
Částečný úvazek
Nástup:
02.05.2024
Obor a Profese:
Pracovník na přepážce
Min. vzdělání:
Střední vzdělání bez maturity
Vhodné i pro občany se ZPS
ANO
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Vaněrová, Barvová
605 599 731
personalnimmsec|seznam#cz






Podobné nabídky práce

Ostatní úředníci jinde neuvedení

OstravaMoravskoslezský kraj
21 710 - 31 820 Kč

Ostatní úředníci jinde neuvedení

OstravaMoravskoslezský kraj
25 280 - 37 170 Kč

Ostatní úředníci jinde neuvedení

BrnoJihomoravský kraj
25 280 - 37 170 Kč

Ostatní úředníci jinde neuvedení

BrnoJihomoravský kraj
25 280 - 37 170 Kč

Ostatní úředníci jinde neuvedení

ZlínKRAJSKÝ SOUD V BRNĚ
24 100 - 31 820 Kč

Ostatní úředníci jinde neuvedení

BrnoJihomoravský kraj
od 37 170 Kč

Články ze světa práce


Prokrastinace v práci: Překonávání skluzu v pracovním procesu

Prokrastinace v práci: Překonávání skluzu v pracovním procesu
Znáte to, jak se vám nechce začínat nový úkol a nebo odkládáte své povinnosti na potom a místo nich děláte jiné věci? Prokrastinace je jevem, který mnozí z nás znají a často zažívají. Ať už jde o pracovní úkoly nebo osobní rovinu, prokrastinace může mít negativní dopad na produktivitu, kvalitu práce a váš celkový pocit naplnění. Víte, jaké jsou její příčiny a jak prokrastinaci předcházet, či jak ji překonat? 

Home office se stává stále populárnějším!

Home office se stává stále populárnějším!
Práce z domova je od dob koronavirové epidemie stále populárnější. Většina firem, která tzv. home office zavedla, jej ponechala alespoň v určité míře dodnes. Jaké jsou její výhody a nevýhody? Dle průzkumů Ministerstva práce a sociálních věcí, které se dotazovalo především na výhody, limity a celkovou spokojenost zaměstnanců a vedoucích pracovníků, převážná většina dotázaných hodnotí práci z domova pozitivně. Jaká přesně přináší pozitiva/negativa?

Jak správně napsat životopis?

Jak správně napsat životopis?
Strukturovaný životopis (zkráceně CV) je většinou vaším prvním kontaktem se zaměstnavatelem. Pro zaujetí zaměstnavatele je důležité uvést relevantní informace a především vynikající prezentaci svých schopností a zkušeností, přeci jen je to vaše vizitka. Informace uvedené v našem článku by vám mohly pomoci k vytvoření životopisu.