Odborní pracovníci organizace a řízení

Prvotní kontakt:
Osobně
Telefon: 326 816 804
E-mail: jiri.necesany@skoda-auto.cz

Náplň práce
- Zajišťuje a řídí činnosti nákupu v souvislosti s realizací projektů Superb a Passat s cílem dosáhnout optimálních nákladů a požadovaných termínů se zaměřením na kovodíly.
- Koordinuje nákupní aktivity k zajištění odpovídajících kapacit dodavatelského portfolia kovodílů pro projekty Superb a Passat.
- Definuje, realizuje a řídí koncernovou strategii projektů
- Zadává úkoly členům projektového týmu - v rámci společnosti ŠA, v rámci koncernových týmů
- Vypracovává zprávy o stavu projektů a prezentuje je na koncernových grémiích
- Koordinuje cenová jednání - s dodavateli, v rámci společnosti ŠA, v rámci koncernových projektů
- požadujeme znalost AJ/NJ na komunikativní úrovni
- praxe v nákupu, zkušenosti s vedením projektu a praxe ve vedení týmu výhodou

Plat od:
65 012 - 75 000 Kč
Pracoviště:
Mladá Boleslav
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
01.04.2022
Obor a Profese:
Referent
Min. vzdělání:
Vysokoškolské vzdělání - Bc.
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Bc. Jiří Nečesaný
326 816 804


Na inzerát není možné odpovědět, protože firma neuvedla kontaktní email. Pro odpověď prosím použijte jiné kontaktní údaje.



Podobné nabídky práce

Odborní administrativní pracovníci v právní oblasti

BřeclavOKRESNÍ SOUD V BŘECLAVI
27 250 - 40 120 Kč

Ostatní odborní pracovníci v administrativě a správě organizace

Ústí nad LabemStatutární město Ústí nad Labe
23 390 - 34 370 Kč

Odborní pracovníci hospodářské správy

Hradec KrálovéÚřad pro zastupování státu ve
22 000 - 35 000 Kč

Ostatní odborní pracovníci v administrativě a správě organizace

Ústí nad LabemStatutární město Ústí nad Labe
23 390 - 34 370 Kč

Odborní administrativní pracovníci v právní oblasti

BrnoOkresní soud Brno - venkov
24 100 - 31 820 Kč

Články ze světa práce


Jak správně napsat životopis?

Jak správně napsat životopis?
Strukturovaný životopis (zkráceně CV) je většinou vaším prvním kontaktem se zaměstnavatelem. Pro zaujetí zaměstnavatele je důležité uvést relevantní informace a především vynikající prezentaci svých schopností a zkušeností, přeci jen je to vaše vizitka. Informace uvedené v našem článku by vám mohly pomoci k vytvoření životopisu.

Prokrastinace v práci: Překonávání skluzu v pracovním procesu

Prokrastinace v práci: Překonávání skluzu v pracovním procesu
Znáte to, jak se vám nechce začínat nový úkol a nebo odkládáte své povinnosti na potom a místo nich děláte jiné věci? Prokrastinace je jevem, který mnozí z nás znají a často zažívají. Ať už jde o pracovní úkoly nebo osobní rovinu, prokrastinace může mít negativní dopad na produktivitu, kvalitu práce a váš celkový pocit naplnění. Víte, jaké jsou její příčiny a jak prokrastinaci předcházet, či jak ji překonat? 

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?
Určité schopnosti vycházející z vašich osobnostních předpokladů, jako empatie, kreativita, rozhodnost, odolnost vůči stresu, schopnost přizpůsobit se, spolupracovat s ostatními, ale také vaše osobní návyky na pracovišti jsou nazývány soft skills (měkké dovednosti). Proč jsou právě tyto dovednosti v poslední době pro zaměstnavatele tak důležité a jak je lze prokázat během pohovoru?