Obchodní referenti

KONTAKT : Sulton Usmanov, tel.: 773196965 - 10 - 17h, e-mail: info@slt.cz

Kandidát by měl ovládat anglický jazyk, makedonský jazyk na úrovni rodilého mluvčího.

- zkušenosti s prodejem prostřednictvím telefonního hovoru (Experience in cold calling for selling and research of potential clients)
-zkušenost s marketingovým výzkumem mezinárodních velkých společností (experience in marketing research targeting International companies)
- zkušenosti s navazování obchodních vztahů s klienty ze zahraničí prostřednictvím telefonu

Plat od:
22 000 Kč
Pracoviště:
Praha
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
17.05.2023
Obor a Profese:
Produkční
Min. vzdělání:
Střední vzdělání bez maturity
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Sulton Usmanov
773196965
info|slt#cz






Podobné nabídky práce

Odborní pracovníci v oblasti umění a kultury jinde neuvedení

PlzeňDivadlo Josefa Kajetána Tyla,
od 10 230 Kč

Instrumentalisté

PlzeňDivadlo Josefa Kajetána Tyla,
od 9 293 Kč

Obchodní referenti

PrahaCZECH DOORS a.s.
od 37 000 Kč

Zprostředkovatelé služeb jinde neuvedení

HavířovTELEFONY.CZ s.r.o.
od 41 500 Kč

Obchodní referenti

BřeclavOSTRATICKÝ, spol s r.o.
30 000 - 35 000 Kč

Články ze světa práce


Prokrastinace v práci: Překonávání skluzu v pracovním procesu

Prokrastinace v práci: Překonávání skluzu v pracovním procesu
Znáte to, jak se vám nechce začínat nový úkol a nebo odkládáte své povinnosti na potom a místo nich děláte jiné věci? Prokrastinace je jevem, který mnozí z nás znají a často zažívají. Ať už jde o pracovní úkoly nebo osobní rovinu, prokrastinace může mít negativní dopad na produktivitu, kvalitu práce a váš celkový pocit naplnění. Víte, jaké jsou její příčiny a jak prokrastinaci předcházet, či jak ji překonat? 

Jak dosáhnout harmonie mezi pracovním a osobním životem?

Jak dosáhnout harmonie mezi pracovním a osobním životem?
V dnešní hektické době, kdy pracovní nároky mohou být náročné, je nalezení harmonie mezi pracovním a osobním životem solidní výzvou. Máte své techniky, jak to zvládnout, nebo se inspirujete našimi radami?

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?
Určité schopnosti vycházející z vašich osobnostních předpokladů, jako empatie, kreativita, rozhodnost, odolnost vůči stresu, schopnost přizpůsobit se, spolupracovat s ostatními, ale také vaše osobní návyky na pracovišti jsou nazývány soft skills (měkké dovednosti). Proč jsou právě tyto dovednosti v poslední době pro zaměstnavatele tak důležité a jak je lze prokázat během pohovoru?