Řídící pracovníci v oblasti ekonomiky a financí (kromě finančních a pojišťovacích služeb)

2 roky zkušeností na Pozici Pricing & Proposals Manager
- zkušenosti v oblasti Pricing and Proposals v CRO (Contract Research Organization) organizacích
- zkušenosti a znalosti v oblastech pharmacovigilance a regulačních záležitostí - Regulatory Affairs
- výborné organizační a analytické schopnosti
- pokročilou znalost MS Office a anglického jazyka

Plat od:
75 000 Kč
Pracoviště:
Praha
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
15.04.2023
Obor a Profese:
Finanční ředitel/manažer
Min. vzdělání:
Vysokoškolské vzdělání - Bc.
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Tereza Hanousková
tereza#hanouskova|arriello#com






Podobné nabídky práce

Řídící pracovníci v oblasti úklidu

PrahaARTHURINVEST s.r.o.
od 32 000 Kč

Ekonomičtí a finanční náměstci (ředitelé)

NáchodWikov MGI a.s.
od 40 000 Kč

Ekonomičtí a finanční náměstci (ředitelé)

PrahaPernod Ricard Czech Republic s
od 80 000 Kč

Řídící pracovníci v oblasti hospodaření s majetkem státu a organizací

České BudějoviceJihočeská univerzita v Českých
od 35 000 Kč

Ekonomičtí a finanční náměstci (ředitelé)

JihlavaZoologická zahrada Jihlava, př
27 250 - 40 120 Kč

Články ze světa práce


10 základních pravidel úspěšného pohovoru

10 základních pravidel úspěšného pohovoru
Zaujali jste životopisem, pozvali Vás na pohovor a nyní přichází den D. Čemu byste se měli vyhnout a na co se naopak během pohovoru zaměřit? Přečtěte si několik našich rad a zanechte dojem.

Jak si přivydělávat během mateřské/rodičovské dovolené?

Jak si přivydělávat během mateřské/rodičovské dovolené?
S příchodem nového člena rodiny nepřichází jen radost, ale také vyšší rodinné výdaje. Je tedy logické, že ženy často hledají možnosti přivýdělku, nebo nechtějí přestat podnikat. Jaká jsou omezení, která vás potkají při podnikání na mateřské/rodičovské dovolené?

Time management a jak efektivně využívat svůj čas

Time management a jak efektivně využívat svůj čas
Dnešní doba nabízí nekonečné možnosti, ale často také přináší přetížení a nedostatek času. Správný time management je klíčovým prvkem pro efektivní rozložení času v každodenním životě. Veškeré úkoly, závazky a cíle můžeme lépe zvládnout, pokud se naučíme efektivně využívat svůj čas. Nabízíme pár tipů, jak toho dosáhnout.