Office Manager/ka, advokátní kancelář (40-50 tis.Kč)

Vaše náplň práce

Tvou misí bude:

  • Vést tým o několika lidech ve třech pobočkách v ČR (celkem 4 kolegové), organizovat veškerou jeho práci, kapacity a denní agendu, abyste byli motorem a podporou celé organizace.
  • Zajistit hladký chod a fungování kanceláří v Brně, Praze a Ostravě. A to při day-to-day provozu i řešení změn, jako je třeba nové uspořádání pracovního prostoru, zavádění sdílených míst, zlepšení techniky v zasedacích místnostech nebo stěhování kanceláře do nových prostor.
  • Komunikovat s dodavateli a zajistit tak kvalitní služby za rozumné ceny.

Co má ve Frankovi na starosti tvůj tým? Zejména:

  • administrativní a organizační podporu všech našich týmů,
  • péči o klienty, komunikaci se soudy a úřady a podporu našim právníkům při provozu advokátní kanceláře (správa spisovny, datové zprávy, pošta, telefony, zasedačky…),
  • provoz kanceláří – od smluv s dodavateli a nákupu vybavení po zajištění fungujícího internetu, čistých a funkčních zasedaček a vždy čerstvé kávy pro kolegy,
  • správu interních informačních systémů a uživatelskou IT podporu kolegům,
  • organizační zajištění našich akcí, jako jsou celofiremní meetingy, teambuildingy nebo externí konference a školení,
  • technickou podporu při nástupu nových kolegů, jako je zajištění pracovního místa, počítače, přístupů nebo BOZP.

Váš profil
  • Poradíš si s managementem dlouhodobých i urgentních úkolů, zvládneš dobře prioritizovat a organizovat práci svou i svého týmu napříč pobočkami.
  • Umíš práci rozdělit i přiložit ruku k dílu.
  • Přinášíš nová řešení, která firmě pomůžou – aktivně hledáš, co jde zlepšit v interních procesech, v podpoře kolegům, ve fungování kanceláří nebo kde se dá ušetřit ve smlouvách s dodavateli.
  • Dokážeš se rychle zorientovat v IT systémech a prostředí, které používáme nebo potřebujeme nově zavést, a zastřešit uživatelskou podporu kolegům (společně s kolegou, který ji má v týmu na starosti).
  • Máš relevantní zkušenosti a zastával/a jsi alespoň rok podobnou pozici.
  • Když bude potřeba, bez problémů se domluvíš anglicky s kolegy z krakovské a bruselské pobočky, klienty nebo donory.

Naše nabídka
  • Full-time pozici v Brně (můžeme se domluvit na sníženém úvazku, nejméně 0,8).
  • Zaměstnanecké benefity (jako třeba 5 týdnů dovolené, příspěvek na stravování, benefitní systém Cafeterie) a dog friendly office.
  • Smysluplnou práci, neformální pracovní prostředí a skvělý tým, příležitost potkat zajímavé projekty a lidi, prostor k růstu a velkou míru svobody v práci.

Je nám líto, ale tato pracovní pozice je již obsazena.

Podobné a možná lepší nabídky naleznete zde.


Podobné pracovní nabídky v regionu

Všeobecní administrativní pracovníci

BrnoStatutární město Brno
23 390 - 34 370 Kč

Všeobecní administrativní pracovníci

BrnoVaše společnosti s.r.o.
od 22 000 Kč

Všeobecní administrativní pracovníci

BrnoIMP net s.r.o.
21 300 - 40 000 Kč



Podobné nabídky práce

Všeobecní administrativní pracovníci

Česká LípaRKK s.r.o.
od 22 000 Kč

Všeobecní administrativní pracovníci

PrahaACHUM Drive s.r.o.
11 700 - 15 000 Kč

Úředníci jinde neuvedení

ChomutovOkresní soud v Chomutově
21 300 - 25 290 Kč

Všeobecní administrativní pracovníci

Rychnov n. KněžnouEnergomontáže Votroubek s.r.o.
25 000 - 32 000 Kč

Úředníci jinde neuvedení

BruntálMěsto Bruntál
23 000 - 34 000 Kč

Všeobecní administrativní pracovníci

OstravaJKL účetní služby, s.r.o.
od 4 000 Kč

Články ze světa práce


Jak zvládnout stres v práci

Jak zvládnout stres v práci
Pracovní stres se čím dál častěji stává součástí moderního profesního života. Dlouhé hodiny v práci, vysoké očekávání nadřízených a neustálý tlak na výkon mohou negativně ovlivňovat vaše zdraví a pohodu. Nicméně existuje několik účinných strategií, které vám mohou pomoci se se stresem v práci vypořádat a udržet si tak psychickou pohodu. Jak tedy na to?

Na jaké daňové úlevy má nárok rodina s dětmi?

Na jaké daňové úlevy má nárok rodina s dětmi?
Pořídit si v dnešní době dítě je pro rodiče finančně velmi nákladné. Podle ekonomických propočtů utratí rodina průměrně za jedno dítě do jeho plnoletosti cca 1,8 až 2 miliony korun. Každá ušetřená koruna je tedy více než vítaná. Rodinám pomáhají také daňová zvýhodnění na dítě. Jaká to jsou a jak je rodina uplatní?

Meeting, briefing, brainstorming. Domluvíte se ještě v práci bez těchto výrazů?

Meeting, briefing, brainstorming. Domluvíte se ještě v práci bez těchto výrazů?
Ztrácíte se na poradě v záplavě anglických výrazů a občas jen souhlasně kývete? Nebo jsou pro vás slova jako briefing nepostradatelnou součástí firemního slangu? V dnešním globalizovaném pracovním prostředí jsou anglicismy čím dál častější a Česká republika v jejich užívání rozhodně nepokulhává, obzvlášť v nadnárodních korporátech. Proč jsou tato slova oblíbená a co znamenají?