Řídící pracovníci v oblasti zásobování a nákupu

Společnost PROMA REHA, s.r.o., český výrobce vybavení pro zdravotnická zařízení, hledá posilu do svého týmu pro výrobní závod v Meziměstí - zaměstnance/zaměstnankyni na pozici "VEDOUCÍ NÁKUPU - STRATEGICKÝ / STRATEGICKÁ NÁKUPČÍ". Pracovní poměr na dobu neurčitou. Nástup možný ihned. Náplň práce: strategické plánování nákupu; vyhledávání úspor a optimalizace nákupních procesů; zodpovídat za sklad materiálů a obalů, řízení a optimalizace skladových zásob; sledovat průběh a plnění dodávek ze strany dodavatele - operativně řídit objednávky - vystavovat objednávky/potvrzení dodání/sledovat termíny/kontrola faktur; vyhledávat a aktivně udržovat dlouhodobé vztahy s dodavateli; včasně zajišťovat dodávky do výroby, v maximální možné míře eliminovat rizika ohrožení výroby; sledovat nákladovost a optimalizovat náklady, analyzovat a realizovat nová úsporní opatření; vyjednávat smluvní podmínky; občasné služební cesty; reporting výsledků. Požadavky: SŠ / VŠ - technický obor výhodou; znalosti v oblasti strategického nákupu a skladového hospodaření ve výrobní nebo strojírenské společnosti; zkušenosti s nákupem technických produktů; schopnost vést a organizovat tým zaměstnanců, logicky myslet a rozvíjet; pokročilá znalost AJ - komunikace se zahraničními dodavateli; znalost práce na PC /MS Office/; vyjednávací a komunikační schopnosti, flexibilita; řidičský průkaz sk. B; výhodou - znalost celního řízení, zkušenosti s IS Helios iNuvio, znalost polského jazyka.. Zaměstnavatel nabízí: zajímavou a odpovědnou práci v prostředí stabilní české společnosti, práci v příjemném kolektivu, možnost osobnostního a profesního rozvoje, odpovídající finanční ohodnocení a bonusy závislé na Vašich výsledcích a plnění cílů. V případě zájmu o uvedenou pracovní pozici zašlete svůj strukturovaný životopis a motivační dopis na e-mail: kariera@promareha.cz, tel. kontakt: +420 775 776 094.

Je nám líto, ale tato pracovní pozice je již obsazena.

Podobné a možná lepší nabídky naleznete zde.





Podobné nabídky práce

Řídící pracovníci v oblasti zásobování a nákupu

BohumínGreen Energy Origin Czech s.r.
90 000 - 120 000 Kč

Články ze světa práce


Time management a jak efektivně využívat svůj čas

Time management a jak efektivně využívat svůj čas
Dnešní doba nabízí nekonečné možnosti, ale často také přináší přetížení a nedostatek času. Správný time management je klíčovým prvkem pro efektivní rozložení času v každodenním životě. Veškeré úkoly, závazky a cíle můžeme lépe zvládnout, pokud se naučíme efektivně využívat svůj čas. Nabízíme pár tipů, jak toho dosáhnout.

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?
Určité schopnosti vycházející z vašich osobnostních předpokladů, jako empatie, kreativita, rozhodnost, odolnost vůči stresu, schopnost přizpůsobit se, spolupracovat s ostatními, ale také vaše osobní návyky na pracovišti jsou nazývány soft skills (měkké dovednosti). Proč jsou právě tyto dovednosti v poslední době pro zaměstnavatele tak důležité a jak je lze prokázat během pohovoru?

Jak napsat motivační dopis, aby zaujal?

Jak napsat motivační dopis, aby zaujal?
Motivační dopis se stal nezbytnou součástí procesu hledání práce. V poslední době se dost změnil, už není jen formální přílohou, ale spíše osobním projevem vašeho zájmu o danou práci. Zde je několik klíčových tipů, jak napsat efektivní motivační dopis, který zaujme a přinese pozvání na pohovor.