Účetní všeobecní

Na pozici účetní junior nebo účetní senior hledáme do našeho kolektivu novou kolegyni / kolegu. Očekáváme minimálně 2 roky praxe na pozici účetní, komunikativnost, schopnost samostatného rozhodování, ale i týmové práce, pečlivost a spolehlivost, uvažovat strategicky a analyticky, znalost MS Office (Excel, Word). Užíváme účetní program ÚČTÍK, na který Vás zaškolíme. Nabízím Vám dlouhodobou spolupráci a stabilitu. Jazyky: ČJ, AJ výhodou Kam poslat: El Faraj Kamila, tel.: 776 062 911, e-mail: info@prestoncz.com Praxe účetní: minimálně 2 roky podmínkou Zájemci zašlou strukturovaný životopis (CV) na e-mail Zaměstnanecké výhody5): 5 týdnů dovolené, 5 dnů sick days

Je nám líto, ale tato pracovní pozice je již obsazena.

Podobné a možná lepší nabídky naleznete zde.


Podobné pracovní nabídky v regionu

Samostatná/ý účetní

55 000 - 67 000 KčPrahaEKOSPOL a.s.

Účetní všeobecní

PrahaChutnej s.r.o.
od 21 800 Kč

Ostatní úředníci v oblasti účetnictví

PrahaVestalka s.r.o.
od 19 000 Kč

Fakturanti

PrahaVKLSTAV Group s.r.o.
od 63 000 Kč



Podobné nabídky práce

Samostatná/ý účetní

55 000 - 67 000 KčPrahaEKOSPOL a.s.

Účetní všeobecní

PrahaChutnej s.r.o.
od 21 800 Kč

Fakturanti

TřebíčTREPON, a.s.
18 000 - 24 000 Kč

Účetní finanční a investiční

TřinecDaechang Seat s.r.o.
25 000 - 35 000 Kč

Fakturanti

BrnoPiya Consulting s.r.o.
od 21 300 Kč

Články ze světa práce


Znáte svou cenu na trhu práce?

Znáte svou cenu na trhu práce?
Hledáte novou práci nebo uvažujete o změně povolání? A znáte svou cenu na trhu práce? Doporučujeme si zjistit, jaké platy dostávají lidé, kteří pracují na obdobných pozicích. Tento průzkum vám pomůže vytvořit představu, jak byste měli za danou práci být ohodnoceni právě vy.

Home office se stává stále populárnějším!

Home office se stává stále populárnějším!
Práce z domova je od dob koronavirové epidemie stále populárnější. Většina firem, která tzv. home office zavedla, jej ponechala alespoň v určité míře dodnes. Jaké jsou její výhody a nevýhody? Dle průzkumů Ministerstva práce a sociálních věcí, které se dotazovalo především na výhody, limity a celkovou spokojenost zaměstnanců a vedoucích pracovníků, převážná většina dotázaných hodnotí práci z domova pozitivně. Jaká přesně přináší pozitiva/negativa?

Time management a jak efektivně využívat svůj čas

Time management a jak efektivně využívat svůj čas
Dnešní doba nabízí nekonečné možnosti, ale často také přináší přetížení a nedostatek času. Správný time management je klíčovým prvkem pro efektivní rozložení času v každodenním životě. Veškeré úkoly, závazky a cíle můžeme lépe zvládnout, pokud se naučíme efektivně využívat svůj čas. Nabízíme pár tipů, jak toho dosáhnout.