Asistent/ka - poradenství, daně, účetnictví
Co je náplň práce?
Jako firma poskytujeme komplexní daňové a účetní poradenství při složitých transakcích jako prodej obchodního závodu, fúze, přeshraniční transakce a podobně. Potřebujeme juniorní kolegy, aby nám pomohli klientům udělat pořádek v jejich podnikání a efektivně je nastavit. Na Vás bude zejména pomoci s:
- prací v excelu nebo účetní evidenci (evidence faktur, smluv, podkladních a bankovních transakcí)
- komunikací s klienty v českém nebo případně i anglickém jazyce (zejména když klienti nedodají podklady výše)
- příprava dokumentů ve wordu (zprávy, dopisy na finanční úřad, předávací protokoly)
- koho baví více kreativní práce, bude také
--- si hrát v excelu a počítat tak, aby to vyšlo (a zároveň bylo v souladu se zákonem) - například rozdělení nadhodnoty ze znaleckého posudky
--- kreslit v powerpointu obrázky, aby klient i šéf porozuměl, jak se dostaneme z bodu A do bodu B (konkrétně tedy ta čmáranice na flipchartu, které se klientovi moc líbila a pouze šéf si pamatuje, co tam vlastně kreslil)
A také bude třeba občas otevřít účetní či daňové předpisy
Vhodné pro: absolventy,
Poznámka k platu: Hodinová mzda. Mzda v Kč.
Je nám líto, ale tato pracovní pozice je již obsazena.
Podobné a možná lepší nabídky naleznete zde.