Pomocní dělníci ve výrobě

POŽADAVKY: vzdělání nižší střední odborné nebo vyšší, výborná fyzická zdatnost, samostatnost, zručnost, spolehlivost, vnímání a chápání souvislostí v pracovním procesu, zkušenosti s ovládáním PC
POPIS PRÁCE: PP na dobu neurčitou, pracovní doba 6-14:30 hod, 13:30-22 hod
KONTAKT: Janská Iveta, tel.: 608 288 628, Po-Pá 10-16 hod, e-mail: iveta.janska@workconnection.cz

Plat od:
22 000 - 25 000 Kč
Pracoviště:
Vyškov
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
01.12.2023
Obor a Profese:
Dělník
Min. vzdělání:
Střední vzdělání bez maturity
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Iveta Janská
608 288 628
iveta#janska|workconnection#cz






Podobné nabídky práce

Montážní dělníci ostatních výrobků

HodonínTOXA GROUP spol. s r.o.
od 25 000 Kč

Kvalitáři a testovači výrobků, laboranti (kromě potravin a nápojů)

České BudějoviceASB GRÜNLAND spol. s r. o.
28 000 - 35 000 Kč

Obsluha strojů na balení, plnění a etiketování

PříbramKamýk Daunen s.r.o.
25 000 - 30 000 Kč

Články ze světa práce


Kdy a jak se registrovat na úřadu práce?

Kdy a jak se registrovat na úřadu práce?
Víte, že není vaší povinností se registrovat na úřad práce, pokud nechcete? Registrace ovšem přínáší řadu výhod, o něž byste pravděpodobně neradi přišli. Přihlásit se můžete, pokud nemáte žádný příjem ani pracovní poměr a zároveň si hledáte zaměstnání.

Prokrastinace v práci: Překonávání skluzu v pracovním procesu

Prokrastinace v práci: Překonávání skluzu v pracovním procesu
Znáte to, jak se vám nechce začínat nový úkol a nebo odkládáte své povinnosti na potom a místo nich děláte jiné věci? Prokrastinace je jevem, který mnozí z nás znají a často zažívají. Ať už jde o pracovní úkoly nebo osobní rovinu, prokrastinace může mít negativní dopad na produktivitu, kvalitu práce a váš celkový pocit naplnění. Víte, jaké jsou její příčiny a jak prokrastinaci předcházet, či jak ji překonat? 

Time management a jak efektivně využívat svůj čas

Time management a jak efektivně využívat svůj čas
Dnešní doba nabízí nekonečné možnosti, ale často také přináší přetížení a nedostatek času. Správný time management je klíčovým prvkem pro efektivní rozložení času v každodenním životě. Veškeré úkoly, závazky a cíle můžeme lépe zvládnout, pokud se naučíme efektivně využívat svůj čas. Nabízíme pár tipů, jak toho dosáhnout.