Odborní administrativní pracovníci a asistenti

Společnost zabývající se komplexními službami v oblasti silnoproudé elektroenergetiky a smluvní partner skupiny ČEZ, hledá vhodné kandidáty na pozici Referent/referentka majetkoprávních vztahů.
Náplň práce:
- zajišťování majetkoprávního projednání ke stavbám distribučních sítí (příprava a vyjednávání všech typů smluv potřebných pro majetkoprávní vypořádání po realizaci stavby. Písemná a osobní komunikace s vlastníky dotčených pozemků)
- zajištění vkladových řízení na katastru nemovitostí (podávání návrhů na vklad práva věcného břemene, zápisy staveb do katastru nemovitostí, zajišťování výplaty náhrad za zřízení věcného břemene)
- příprava žádosti a následná účast na vyvlastňovacím řízení v případech zřizování věcných břemen vyvlastněním
- vedení, evidence, kontrola a kompletace svěřených zakázek
Jde o celkovou správu majetkoprávních vztahů pro stavby ČEZ Distribuce, a.s. po jejich realizaci.

Požadavky:
- spolehlivost, samostatnost a komunikativnost
- systematické vedení dokumentů a agendy zakázek
- emailová a telefonická komunikace s úřady
- pokročilá znalost MS Office
- praxe v oboru výhodou (orientace v katastru nemovitostí, stavebním zákoně, liniovém zákoně, závazkových vztazích, apod.)
- řidičský průkaz skupiny B

Nabízíme:
- nabízíme práci ve stabilní a perspektivní společnosti v příjemném a přátelském kolektivu
- hrazená účast na vybraných seminářích
- pracovní smlouvu na 1 rok s možností prodloužení na dobu neurčitou
- mimořádné a roční prémie za dosažené pracovní výsledky
- příspěvky na stravné
- nabízíme levnější volání pro Vás a Vaše blízké
- nárok na 5 týdnů dovolené
- pružná pracovní doba 8,5hod/denně v rozmezí mezi 6:00 – 17:00 podle požadavku

Své životopisy zasílejte POUZE na mail elpremont@elpremont.cz.

Plat od:
26 000 - 33 000 Kč
Pracoviště:
Olomouc
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
01.06.2024
Obor a Profese:
Pracovník back office
Min. vzdělání:
Střední všeobecné vzdělání s maturitou
Vhodné i pro absolventy
ANO
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
David Rataj


Na inzerát není možné odpovědět, protože firma neuvedla kontaktní email. Pro odpověď prosím použijte jiné kontaktní údaje.



Podobné nabídky práce

Odborní administrativní pracovníci a asistenti

Jablonec nad NisouCHESPA CZ s.r.o.
od 13 000 Kč

Vedoucí ostatních úředníků

RosiceMěsto Rosice
25 280 - 37 170 Kč

Vedoucí pracovníků informačních služeb

Kutná HoraČeské muzeum stříbra, příspěvk
25 000 - 37 000 Kč

Vedoucí ostatních úředníků

BřeclavMěsto Břeclav
26 000 - 38 000 Kč

Vedoucí ostatních úředníků

OlomoucStatutární město Olomouc
29 400 - 43 370 Kč

Vedoucí ostatních úředníků

LiberecSTATUTÁRNÍ MĚSTO LIBEREC
25 280 - 37 170 Kč

Články ze světa práce


Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?
Určité schopnosti vycházející z vašich osobnostních předpokladů, jako empatie, kreativita, rozhodnost, odolnost vůči stresu, schopnost přizpůsobit se, spolupracovat s ostatními, ale také vaše osobní návyky na pracovišti jsou nazývány soft skills (měkké dovednosti). Proč jsou právě tyto dovednosti v poslední době pro zaměstnavatele tak důležité a jak je lze prokázat během pohovoru?

Co prozradí řeč těla při hovoru?

Co prozradí řeč těla při hovoru?
Řeč těla je univerzálním jazykem, který o vás dokáže prozradit někdy více než slova a tím ovlivnit průběh celého rozhovoru. Při pohovoru myslete na to, co vaše tělo vysílá za signály. Neverbální projev o vás prozradí mnohé a zároveň díky němu můžete číst z řeči těla personalisty naproti vám.

10 základních pravidel úspěšného pohovoru

10 základních pravidel úspěšného pohovoru
Zaujali jste životopisem, pozvali Vás na pohovor a nyní přichází den D. Čemu byste se měli vyhnout a na co se naopak během pohovoru zaměřit? Přečtěte si několik našich rad a zanechte dojem.