Všeobecní administrativní pracovníci

Firma Rostislav Rubeš je autobusová zájezdová společnost.
Nabízíme Vám zajímavou pracovní pozici, kde bude Vaší náplní: komunikace s našimi klienty prostřednictvím mailu a telefonu, komunikace s řidiči, zadávání nových objednávek do systému, práce s Microsoft Office (Word, Excel), evidence objednávek.
Požadujeme: znalost anglického jazyka slovem i písmem, zodpovědnost, pečlivost, odolnost vůči stresu, ochotu učit se novým věcem.
Tato pracovní pozice je vhodná i pro absolventy středních škol.
Způsob 1. kontaktu se zaměstnavatelem: e-mailem info@rubes-busy.cz

Plat od:
25 000 - 30 000 Kč
Pracoviště:
Rakovník
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
02.05.2024
Obor a Profese:
Administrativní pracovník
Min. vzdělání:
Střední odborné vzdělání s maturitou
Vhodné i pro absolventy
ANO
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Blanka Straková
736758951
info|rubes-busy#cz






Podobné nabídky práce

Všeobecní administrativní pracovníci

Brandýs n.L.-St.BoleslavK & P Systems spol. s r.o.
20 000 - 29 000 Kč

Všeobecní administrativní pracovníci

OstravaALPEX AD Servis s.r.o.
od 116 Kč

Všeobecní administrativní pracovníci

Rožnov p. RadhoštěmNárodní muzeum v přírodě
21 710 - 31 820 Kč

Všeobecní administrativní pracovníci

SvitavyAGRO Kunčina a.s.
25 000 - 35 000 Kč

Články ze světa práce


Musím dokládat výpis z rejstříku trestů svému zaměstnavateli? Záleží, na jakou pozici se hlásíte.

Musím dokládat výpis z rejstříku trestů svému zaměstnavateli? Záleží, na jakou pozici se hlásíte.
Chtějí po vás při nástupu do nové práce výpis z trestního rejstříku? Jsou zaměstnání, při kterých jej po vás zaměstnavatel bude vyžadovat, závisí to ovšem na povaze pracovní pozice. Zaměstnavatel jej nemůže vyžadovat automaticky po všech, musí se řídit právními předpisy.

Home office se stává stále populárnějším!

Home office se stává stále populárnějším!
Práce z domova je od dob koronavirové epidemie stále populárnější. Většina firem, která tzv. home office zavedla, jej ponechala alespoň v určité míře dodnes. Jaké jsou její výhody a nevýhody? Dle průzkumů Ministerstva práce a sociálních věcí, které se dotazovalo především na výhody, limity a celkovou spokojenost zaměstnanců a vedoucích pracovníků, převážná většina dotázaných hodnotí práci z domova pozitivně. Jaká přesně přináší pozitiva/negativa?

10 základních pravidel úspěšného pohovoru

10 základních pravidel úspěšného pohovoru
Zaujali jste životopisem, pozvali Vás na pohovor a nyní přichází den D. Čemu byste se měli vyhnout a na co se naopak během pohovoru zaměřit? Přečtěte si několik našich rad a zanechte dojem.