Finanční analytici a specialisté v peněžnictví a pojišťovnictví

Hrancová Sabrina, tel.: 731 269 947, e-mail: sabrina.hrancova@bcas.cz

Dobrý den,

pro lokalitu Praha rozšiřuji svůj pracovní tým o finanční specialisty/tky.

Co nabízím?
- Zajímavé finanční ohodnocení
- Zázemí jedné z nejdynamičtějších finančně-realitních společností
- Možnost kariérního růstu a propracovaný vzdělávací systém

Co vyžaduji?
- Minimálně SŠ vzdělávání s maturitou, trestní bezúhonnost
- Komunikativnost, spolehlivost
- Znalost práce na PC
- Pozitivní přístup, cílevědomost a ochotu se dále vzdělávat

Budu se těšit na osobních schůzkách.
Kontaktujte, prosím, personalistku na tel. čísle 731 269 947 kvůli termínu pohovoru.

Jiří Tatýrek

Zaměstnanecké výhody: dovolená navíc, moderní kancelář, silné zázemí společnosti s dlouholetou tradicí na trhu, podporu kolegů a zkušeného manažera

Plat od:
30 000 Kč
Pracoviště:
Praha
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
01.04.2023
Obor a Profese:
Finanční analytik
Min. vzdělání:
Střední všeobecné vzdělání s maturitou
Vhodné i pro absolventy
ANO
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Sabrina Hrancová
731 269 947
sabrina#hrancova|bcas#cz






Podobné nabídky práce

Finanční analytici

Jindřichův HradecSlatinné lázně Třeboň s.r.o.
50 000 - 57 000 Kč

Finanční analytici

LounyGENERÁLNÍ FINANČNÍ ŘEDITELSTVÍ
23 390 - 34 370 Kč

Finanční analytici

Hradec KrálovéAmcor Flexibles Nový Bydžov, s
od 60 000 Kč

Finanční analytici

PrahaMSD Czech Republic s.r.o.
od 50 000 Kč

Finanční analytici

KladnoMETAL TRADE COMAX, a.s.
od 60 000 Kč

Články ze světa práce


Kdy a jak se registrovat na úřadu práce?

Kdy a jak se registrovat na úřadu práce?
Víte, že není vaší povinností se registrovat na úřad práce, pokud nechcete? Registrace ovšem přínáší řadu výhod, o něž byste pravděpodobně neradi přišli. Přihlásit se můžete, pokud nemáte žádný příjem ani pracovní poměr a zároveň si hledáte zaměstnání.

Jak správně napsat životopis?

Jak správně napsat životopis?
Strukturovaný životopis (zkráceně CV) je většinou vaším prvním kontaktem se zaměstnavatelem. Pro zaujetí zaměstnavatele je důležité uvést relevantní informace a především vynikající prezentaci svých schopností a zkušeností, přeci jen je to vaše vizitka. Informace uvedené v našem článku by vám mohly pomoci k vytvoření životopisu.

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?
Určité schopnosti vycházející z vašich osobnostních předpokladů, jako empatie, kreativita, rozhodnost, odolnost vůči stresu, schopnost přizpůsobit se, spolupracovat s ostatními, ale také vaše osobní návyky na pracovišti jsou nazývány soft skills (měkké dovednosti). Proč jsou právě tyto dovednosti v poslední době pro zaměstnavatele tak důležité a jak je lze prokázat během pohovoru?