Ostatní specialisté v oblasti politiky organizací

e-mail: marina.vankova@sandoz.com

Angličtina na komunikativní úrovni bez nutnosti certifikátu; Zájemci o pozici hlaste se, prosím, přes firemní portál https://www.sandoz.cz/careers/career-search

Plat od:
65 012 Kč
Pracoviště:
Praha
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
01.02.2023
Obor a Profese:
Administrativní pracovník
Min. vzdělání:
Vyšší odborné vzdělání
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Marina Vaňková
marina#vankova|sandoz#com






Podobné nabídky práce

Všeobecní administrativní pracovníci

HodonínSEIKO Flowcontrol, spol. s r.o
od 30 000 Kč

Všeobecní administrativní pracovníci

Nové Město n. MetujíNOVÝ ELTON a.s.
150 - 165 Kč

Všeobecní administrativní pracovníci

KladnoIBS Scherer Czech s.r.o.
od 40 000 Kč

Všeobecní administrativní pracovníci

OlomoucTOLIMA CZECH expres s.r.o.
28 000 - 31 000 Kč

Všeobecní administrativní pracovníci

ŠternberkT&T Czech Brands s.r.o.
25 000 - 30 000 Kč

Prohlédnuté pracovní nabídky

Řidiči tahačů

od 21 300 KčČeské Budějovice Donicar s.r.o.

Články ze světa práce


Meeting, briefing, brainstorming. Domluvíte se ještě v práci bez těchto výrazů?

Meeting, briefing, brainstorming. Domluvíte se ještě v práci bez těchto výrazů?
Ztrácíte se na poradě v záplavě anglických výrazů a občas jen souhlasně kývete? Nebo jsou pro vás slova jako briefing nepostradatelnou součástí firemního slangu? V dnešním globalizovaném pracovním prostředí jsou anglicismy čím dál častější a Česká republika v jejich užívání rozhodně nepokulhává, obzvlášť v nadnárodních korporátech. Proč jsou tato slova oblíbená a co znamenají?

Prokrastinace v práci: Překonávání skluzu v pracovním procesu

Prokrastinace v práci: Překonávání skluzu v pracovním procesu
Znáte to, jak se vám nechce začínat nový úkol a nebo odkládáte své povinnosti na potom a místo nich děláte jiné věci? Prokrastinace je jevem, který mnozí z nás znají a často zažívají. Ať už jde o pracovní úkoly nebo osobní rovinu, prokrastinace může mít negativní dopad na produktivitu, kvalitu práce a váš celkový pocit naplnění. Víte, jaké jsou její příčiny a jak prokrastinaci předcházet, či jak ji překonat? 

Jak správně napsat životopis?

Jak správně napsat životopis?
Strukturovaný životopis (zkráceně CV) je většinou vaším prvním kontaktem se zaměstnavatelem. Pro zaujetí zaměstnavatele je důležité uvést relevantní informace a především vynikající prezentaci svých schopností a zkušeností, přeci jen je to vaše vizitka. Informace uvedené v našem článku by vám mohly pomoci k vytvoření životopisu.