Pracovníci v oblasti prodeje jinde neuvedení

Kontakt: e-mail: artem@hodie.cz

Náplň práce:
Sjednávání a plánování schůzek
Evidence zboží
Obsluhování zákazníků
Požadavky:
Komunikační schopnosti. Přátelský přístup. Znalost MS Office
Ruština výhodou

Plat od:
30 000 Kč
Pracoviště:
Praha
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
01.01.2023
Obor a Profese:
Merchandiser
Min. vzdělání:
Nezáleží na vzdělání
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Vladimir Guržu
775222612
artem|hodie#cz






Podobné nabídky práce

Pracovníci v oblasti prodeje jinde neuvedení

OlomoucCENTRUM Moravia, spol. s r.o.
od 30 000 Kč

Pracovníci v oblasti prodeje jinde neuvedení

ChrudimTEMPO O.O.P.P. spol. s r.o.
20 000 - 25 000 Kč

Pracovníci v oblasti prodeje jinde neuvedení

PrahaCCC Czech, s.r.o.
od 65 012 Kč

Pracovníci v oblasti prodeje jinde neuvedení

ChomutovTTT-NERES s.r.o.
od 21 000 Kč

Pracovníci v oblasti prodeje jinde neuvedení

OstravaRubizza company s. r. o.
24 000 - 28 000 Kč

Pracovníci v oblasti prodeje jinde neuvedení

PlzeňPreminox s.r.o., odštěpný závo
od 50 000 Kč

Články ze světa práce


Jak správně napsat životopis?

Jak správně napsat životopis?
Strukturovaný životopis (zkráceně CV) je většinou vaším prvním kontaktem se zaměstnavatelem. Pro zaujetí zaměstnavatele je důležité uvést relevantní informace a především vynikající prezentaci svých schopností a zkušeností, přeci jen je to vaše vizitka. Informace uvedené v našem článku by vám mohly pomoci k vytvoření životopisu.

Jak napsat motivační dopis, aby zaujal?

Jak napsat motivační dopis, aby zaujal?
Motivační dopis se stal nezbytnou součástí procesu hledání práce. V poslední době se dost změnil, už není jen formální přílohou, ale spíše osobním projevem vašeho zájmu o danou práci. Zde je několik klíčových tipů, jak napsat efektivní motivační dopis, který zaujme a přinese pozvání na pohovor.

Meeting, briefing, brainstorming. Domluvíte se ještě v práci bez těchto výrazů?

Meeting, briefing, brainstorming. Domluvíte se ještě v práci bez těchto výrazů?
Ztrácíte se na poradě v záplavě anglických výrazů a občas jen souhlasně kývete? Nebo jsou pro vás slova jako briefing nepostradatelnou součástí firemního slangu? V dnešním globalizovaném pracovním prostředí jsou anglicismy čím dál častější a Česká republika v jejich užívání rozhodně nepokulhává, obzvlášť v nadnárodních korporátech. Proč jsou tato slova oblíbená a co znamenají?