Sanitáři

Požadavky:
o Sanitářský kurz výhodou
o Praxe ve zdravotnictví výhodou
o Základní znalost práce na PC
o Spolehlivost, samostatnost, pracovitost
o Odpovědnost, loajalita
Nabízíme:
o Práci v akreditovaném, moderním a prosperujícím zdravotnickém zařízení
o Motivující platové ohodnocení
o Podmínky pro osobní a profesionální rozvoj
o 5 týdnů dovolené
o Mimořádné placené zdravotní volno (sick day)
o Stravování s příspěvkem zaměstnavatele
o Možnost parkování u objektu
o Relaxační centrum (bazén, sauna)
o MultiSport karta
o Možnost ubytování ve vlastní ubytovně pro mimopražské zaměstnance
o Školka pro děti zaměstnanců v blízkosti areálu nemocnice

Plat od:
19 000 - 23 000 Kč
Pracoviště:
Praha
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
12.09.2022
Obor a Profese:
Ošetřovatel
Min. vzdělání:
Základní vzdělání
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Gabriela Judasová
+420 257 272 306
volna#mista|homolka#cz






Podobné nabídky práce

Sanitáři

OlomoucJitrocel rehabilitační centrum
25 000 - 27 000 Kč

Sanitáři

Praha-západZáchranná služba ASČR Praha-zá
18 900 - 23 000 Kč

Pracovníci přímé obslužné péče v oblasti pobytové péče

Nový BorOSTARA, příspěvková organizace
20 250 - 27 570 Kč

Pracovníci přímé obslužné péče v oblasti pobytové péče

OpavaStřední škola, Dětský domov a
od 21 750 Kč

Články ze světa práce


Jak říct šéfovi, že vám něco vadí

Jak říct šéfovi, že vám něco vadí
Komunikace s nadřízeným může být někdy náročná, zejména pokud mu potřebujete sdělit, že vám něco vadí. Promyslete si proto dobře, zda je vaše výtka věcná a jednejte. Vědět, jak sdělit svému šéfovi, že vám něco vadí patří ke klíčovým dovednostem ve vašem profesním životě.

Jak dosáhnout harmonie mezi pracovním a osobním životem?

Jak dosáhnout harmonie mezi pracovním a osobním životem?
V dnešní hektické době, kdy pracovní nároky mohou být náročné, je nalezení harmonie mezi pracovním a osobním životem solidní výzvou. Máte své techniky, jak to zvládnout, nebo se inspirujete našimi radami?

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?
Určité schopnosti vycházející z vašich osobnostních předpokladů, jako empatie, kreativita, rozhodnost, odolnost vůči stresu, schopnost přizpůsobit se, spolupracovat s ostatními, ale také vaše osobní návyky na pracovišti jsou nazývány soft skills (měkké dovednosti). Proč jsou právě tyto dovednosti v poslední době pro zaměstnavatele tak důležité a jak je lze prokázat během pohovoru?