Vedoucí provozu stravovacích, ubytovacích a dalších zařízení

MÍSTO VÝKONU PRÁCE: Pod Sychrovem I č.p. 1029/83, Michle, Praha 10
PRVNÍ KONTAKT: e-mailem na adr.: recepce@studio32.cz nebo telefonicky na č.: 271751631
UPŘESŇUJÍCÍ INFORMACE: požadujeme zkušenosti s provozem zubní ordinace (řízení skladu, zodpovědnost za úklid, řízení objednávek materiálu, atd.)

Plat od:
25 000 - 35 000 Kč
Pracoviště:
Praha
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
01.10.2022
Obor a Profese:
Vedoucí provozu
Min. vzdělání:
Střední odborné vzdělání s maturitou
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Recepce
271751631
recepce|studio32#cz






Podobné nabídky práce

Vedoucí provozu stravovacích, ubytovacích a dalších zařízení

Praha-východMcPARTNERS,s.r.o.
30 000 - 45 000 Kč

Vedoucí provozu školních jídelen a menz

RokycanyZákladní škola Karla Vokáče St
21 300 - 29 520 Kč

Vedoucí provozu školních jídelen a menz

SlanýMateřská škola Slaný ,Vítězná
od 15 804 Kč

Vedoucí provozu školních jídelen a menz

JeseníkStřední škola gastronomie, far
21 800 - 27 260 Kč

Vedoucí provozu školních jídelen a menz

BrnoTaneční konzervatoř Brno, přís
od 38 000 Kč

Články ze světa práce


Home office se stává stále populárnějším!

Home office se stává stále populárnějším!
Práce z domova je od dob koronavirové epidemie stále populárnější. Většina firem, která tzv. home office zavedla, jej ponechala alespoň v určité míře dodnes. Jaké jsou její výhody a nevýhody? Dle průzkumů Ministerstva práce a sociálních věcí, které se dotazovalo především na výhody, limity a celkovou spokojenost zaměstnanců a vedoucích pracovníků, převážná většina dotázaných hodnotí práci z domova pozitivně. Jaká přesně přináší pozitiva/negativa?

Základní práva zaměstnanců: Co byste měli vědět

Základní práva zaměstnanců: Co byste měli vědět
Práva zaměstnanců jsou základním stavebním kamenem každého fungujícího pracovního vztahu. Znát svá práva na pracovišti je klíčem pro zajištění férových pracovních podmínek a ochrany před potenciální diskriminací či zneužíváním ze strany zaměstnavatele. V tomto článku se podíváme na několik základní oblastí práv zaměstnanců, kterým by měl každý pracující dobře rozumět.

Prokrastinace v práci: Překonávání skluzu v pracovním procesu

Prokrastinace v práci: Překonávání skluzu v pracovním procesu
Znáte to, jak se vám nechce začínat nový úkol a nebo odkládáte své povinnosti na potom a místo nich děláte jiné věci? Prokrastinace je jevem, který mnozí z nás znají a často zažívají. Ať už jde o pracovní úkoly nebo osobní rovinu, prokrastinace může mít negativní dopad na produktivitu, kvalitu práce a váš celkový pocit naplnění. Víte, jaké jsou její příčiny a jak prokrastinaci předcházet, či jak ji překonat?