Odborní pracovníci organizace a řízení

První kontakt e-mailem.

Tyto požadavky jsou vítány:
- Komunikativní znalost anglického jazyka
- Schopnost týmové práce
- Zkušenost na obdobné pracovní pozici
- Vynikající organizační a administrativní schopnosti
- Zkušenosti z oblasti financí, IT nebo projektového řízení

Souhlas zaměstnavatele se zaměstnaneckou kartou.

Plat od:
150 000 Kč
Pracoviště:
Brno
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
01.09.2022
Obor a Profese:
Referent
Min. vzdělání:
Střední odborné vzdělání s maturitou
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Kirstin Cambell
Kirstin#Campbell|fnz#co#uk






Podobné nabídky práce

Odborní administrativní pracovníci v právní oblasti

PrahaMěstská část Praha 19
23 390 - 34 370 Kč

Odborní administrativní pracovníci v právní oblasti

PrahaMěstská část Praha 19
21 710 - 31 820 Kč

Odborní administrativní pracovníci v právní oblasti

BřeclavOKRESNÍ SOUD V BŘECLAVI
27 250 - 40 120 Kč

Ostatní odborní pracovníci v administrativě a správě organizace

Ústí nad LabemStatutární město Ústí nad Labe
23 390 - 34 370 Kč

Odborní pracovníci hospodářské správy

Hradec KrálovéÚřad pro zastupování státu ve
22 000 - 35 000 Kč

Články ze světa práce


Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?
Určité schopnosti vycházející z vašich osobnostních předpokladů, jako empatie, kreativita, rozhodnost, odolnost vůči stresu, schopnost přizpůsobit se, spolupracovat s ostatními, ale také vaše osobní návyky na pracovišti jsou nazývány soft skills (měkké dovednosti). Proč jsou právě tyto dovednosti v poslední době pro zaměstnavatele tak důležité a jak je lze prokázat během pohovoru?

10 základních pravidel úspěšného pohovoru

10 základních pravidel úspěšného pohovoru
Zaujali jste životopisem, pozvali Vás na pohovor a nyní přichází den D. Čemu byste se měli vyhnout a na co se naopak během pohovoru zaměřit? Přečtěte si několik našich rad a zanechte dojem.

Jak zvládnout stres v práci

Jak zvládnout stres v práci
Pracovní stres se čím dál častěji stává součástí moderního profesního života. Dlouhé hodiny v práci, vysoké očekávání nadřízených a neustálý tlak na výkon mohou negativně ovlivňovat vaše zdraví a pohodu. Nicméně existuje několik účinných strategií, které vám mohou pomoci se se stresem v práci vypořádat a udržet si tak psychickou pohodu. Jak tedy na to?