Specialisté v oblasti logistiky

Kontakt: Cerovská Marie, tel.: 730 186 698, e-mail: marie.cerovska@witte-automotive.cz Náborový den: PO 14-15 h. ČT 13-15 h. - Vysokoškolské vzdělání technického směru - Vztah k automatizaci Doprava zdarma z vybraných lokalit Obědy v naší firemní restauraci zdarma Pružná pracovní doba pro ty, kteří chtějí sladit pracovní život s tím osobním Možnost využít benefitu homeoffice Víme, že odpočinek je důležitý, tak od nás jako bonus získáte 5 dní osobního volna navíc Pouze u nás se můžete dál vzdělávat a zdokonalovat v jazycích v pracovní době V neposlední řadě nabízíme kariéru ne na rok nebo dva. Jsme perspektivní společnost, kde je možné růst dle vašich schopností. Pomoc s relokací, pracoviště v Nejdku

Je nám líto, ale tato pracovní pozice je již obsazena.

Podobné a možná lepší nabídky naleznete zde.





Podobné nabídky práce

Inženýři ve výzkumu a vývoji v ostatních oborech

PlzeňAbCheck s.r.o.
100 000 - 125 000 Kč

Specialisté v oblasti dopravy

Český TěšínMěsto Český Těšín
od 23 390 Kč

Inženýři projektanti, konstruktéři v ostatních oborech

BrnoSPX Flow Technology s.r.o.
od 60 500 Kč

Specialisté v oblasti dopravy

LiberecSTATUTÁRNÍ MĚSTO LIBEREC
23 390 - 34 370 Kč

Články ze světa práce


Základní práva zaměstnanců: Co byste měli vědět

Základní práva zaměstnanců: Co byste měli vědět
Práva zaměstnanců jsou základním stavebním kamenem každého fungujícího pracovního vztahu. Znát svá práva na pracovišti je klíčem pro zajištění férových pracovních podmínek a ochrany před potenciální diskriminací či zneužíváním ze strany zaměstnavatele. V tomto článku se podíváme na několik základní oblastí práv zaměstnanců, kterým by měl každý pracující dobře rozumět.

Jak říct šéfovi, že vám něco vadí

Jak říct šéfovi, že vám něco vadí
Komunikace s nadřízeným může být někdy náročná, zejména pokud mu potřebujete sdělit, že vám něco vadí. Promyslete si proto dobře, zda je vaše výtka věcná a jednejte. Vědět, jak sdělit svému šéfovi, že vám něco vadí patří ke klíčovým dovednostem ve vašem profesním životě.

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?
Určité schopnosti vycházející z vašich osobnostních předpokladů, jako empatie, kreativita, rozhodnost, odolnost vůči stresu, schopnost přizpůsobit se, spolupracovat s ostatními, ale také vaše osobní návyky na pracovišti jsou nazývány soft skills (měkké dovednosti). Proč jsou právě tyto dovednosti v poslední době pro zaměstnavatele tak důležité a jak je lze prokázat během pohovoru?