Obchodní zástupci

Hledáme aktivní prodejce, ideálně se zkušeností s prodejem vozů, finančních služeb, pojištění nebo v telekomunikacích.
Nabízíme možnost vydělat si podle Vašich schopností.

Váš profil:
*máte min. středoškolské vzdělání s maturitou
*jste aktivní a komunikativní osobnost a zároveň s vysokým stupněm spolehlivosti
*můžete nabídnou výborné obchodní dovednosti a chuť dosahovat určené cíle

Co bude Vaším úkolem:
*prodej nových a ojetých osobních vozů a veškerých příslušenství spojených s vozy
*nalezení, oslovení a získání zákazníka
*zajištění související administrativy
*dodržování prodejních standardů

Nabízíme:
*velmi dobré mzdové ohodnocení - základní mzdu a pohyblivou část dle dosažených výsledků
*práci v atraktivním prostředí autorizovaného prodejce
*hlavní pracovní poměr ve stabilní společnosti
*příjemný kolektiv
*další benefity

Pokud máte zájem se o tuto pozici ucházet, zašlete nám prosím Váš strukturovaný životopis v českém a německém/anglickém jazyce s vloženou fotografií.

TĚŠÍME SE NA VÁS!




Plat od:
28 000 - 50 000 Kč
Pracoviště:
Domažlice
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
02.10.2023
Obor a Profese:
Prodavač
Min. vzdělání:
Střední odborné vzdělání s maturitou
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Romana Malá
775870018
job|stauner#cz







Články ze světa práce


Prokrastinace v práci: Překonávání skluzu v pracovním procesu

Prokrastinace v práci: Překonávání skluzu v pracovním procesu
Znáte to, jak se vám nechce začínat nový úkol a nebo odkládáte své povinnosti na potom a místo nich děláte jiné věci? Prokrastinace je jevem, který mnozí z nás znají a často zažívají. Ať už jde o pracovní úkoly nebo osobní rovinu, prokrastinace může mít negativní dopad na produktivitu, kvalitu práce a váš celkový pocit naplnění. Víte, jaké jsou její příčiny a jak prokrastinaci předcházet, či jak ji překonat? 

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?
Určité schopnosti vycházející z vašich osobnostních předpokladů, jako empatie, kreativita, rozhodnost, odolnost vůči stresu, schopnost přizpůsobit se, spolupracovat s ostatními, ale také vaše osobní návyky na pracovišti jsou nazývány soft skills (měkké dovednosti). Proč jsou právě tyto dovednosti v poslední době pro zaměstnavatele tak důležité a jak je lze prokázat během pohovoru?

Jak zvládnout stres v práci

Jak zvládnout stres v práci
Pracovní stres se čím dál častěji stává součástí moderního profesního života. Dlouhé hodiny v práci, vysoké očekávání nadřízených a neustálý tlak na výkon mohou negativně ovlivňovat vaše zdraví a pohodu. Nicméně existuje několik účinných strategií, které vám mohou pomoci se se stresem v práci vypořádat a udržet si tak psychickou pohodu. Jak tedy na to?