Všeobecní administrativní pracovníci

První kontakt e-mailem. Dobrá znalost angličtiny. Komunikace se zákazníky/distributory dle přiděleného portfolia, vymáhání pohledávek, sjednávání platebních kalendářů atp. Aktivity vztahující se k měsíční/čtvrtletní účetní uzávěrce. Obchodní komunikace v cizích jazycích jak písmem, tak po telefonu. Výhodou je předchozí zkušenost s ERP systémy typu SAP/Oracle. Snaha zlepšovat procesy v rámci oddělení Accounts Receivable. Zaměstnanecké výhody: Dovolená navíc, Stravenky, Flexi Pass voucher, Multisport karta, Roční bonus, Flexibilní pracovní doba, Vodafone zaměstnanecký program a další Souhlas zaměstnavatele se zaměstnaneckou kartou.

Je nám líto, ale tato pracovní pozice je již obsazena.

Podobné a možná lepší nabídky naleznete zde.


Podobné pracovní nabídky v regionu

Všeobecní administrativní pracovníci

BrnoGardner Denver CZ + SK, s.r.o.
od 30 000 Kč

Všeobecní administrativní pracovníci

BrnoGardner Denver CZ + SK, s.r.o.
od 38 000 Kč

Všeobecní administrativní pracovníci

BrnoMAMUT- THERM PRO s.r.o.
od 33 000 Kč

Všeobecní administrativní pracovníci

BrnoStatutární město Brno
23 390 - 34 370 Kč

Všeobecní administrativní pracovníci

BrnoVaše společnosti s.r.o.
od 22 000 Kč



Podobné nabídky práce

Všeobecní administrativní pracovníci

PrahaUfuk Horizont, s.r.o.
od 28 000 Kč

Specialisté v oblasti strategie

Ústí nad OrlicíAdvantech Czech s.r.o.
66 000 - 75 000 Kč

Všeobecní administrativní pracovníci

KyjovROmiLL AGRICULTURE s.r.o.
25 000 - 35 000 Kč

Úředníci jinde neuvedení

Kutná HoraMěsto Kutná Hora
21 800 - 26 000 Kč

Všeobecní administrativní pracovníci

PřerovVentures Systems s.r.o.
20 000 - 22 000 Kč

Všeobecní administrativní pracovníci

HraniceFLORPLANT s.r.o.
22 000 - 23 000 Kč

Články ze světa práce


Jak a kdy požádat o zvýšení platu?

Jak a kdy požádat o zvýšení platu?
Žádost o zvýšení platu může být obtížnou a stresující situací, ale pokud máte dobré argumenty, může to být skvělý způsob, jak zvýšit svůj příjem. Důležitým krokem je sepsat si pádné argumenty a žádost správně načasovat. V tomto článku se zaměříme na klíčové kroky, které vám pomohou připravit se na takovou žádost a předložit přesvědčivé argumenty.

Jak si věřit při hledání práce?

Jak si věřit při hledání práce?
Hledání práce může být občas pěkně náročné dobrodružství. I při neúspěchu je však důležité neházet flintu do žita a snažit se myslet pozitivně. Jak si tedy víc věřit a najít si v dnešní době práci?

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?
Určité schopnosti vycházející z vašich osobnostních předpokladů, jako empatie, kreativita, rozhodnost, odolnost vůči stresu, schopnost přizpůsobit se, spolupracovat s ostatními, ale také vaše osobní návyky na pracovišti jsou nazývány soft skills (měkké dovednosti). Proč jsou právě tyto dovednosti v poslední době pro zaměstnavatele tak důležité a jak je lze prokázat během pohovoru?