Recepční v hotelích a dalších ubytovacích zařízeních

Co musíte znát, mít a umět?
o Vaším úkolem bude postarat se o spokojenost našich hotelových hostů a poskytovat jim co nejlepší servis při jejich ubytovávání a následném pobytu
o Budete pracovat na PC, požadujeme výbornou uživatelskou úroveň práce na PC a v MS Office
o Důležité je příjemně a reprezentativně vystupovat
o Schopnost učit se novým věcem
o Budete mít na starosti i nabídku doprovodných hotelových služeb
o Hotelová recepce je srdce hotelu, proto budete první na koho se host obrátí o radu v případě dotazu či problému
o Musíte být týmový hráč, který svým proaktivním přístupem pomůže svým kolegům
o Výhodou jsou zkušenosti na podobné pozici

Co Vám nabízíme
o Základní mzdu od 25.000,- Kč + odměny + možnost platového růstu
o Zajímavou a stabilní spolupráci
o Možnost kariérního růstu na základě výsledků
o Přátelský kolektiv hotelové recepce
o Zázemí a stabilitu velkého hotelu
o Zaměstnanecké stravování
o Benefity

Plat od:
25 000 Kč
Pracoviště:
Zlín
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
01.03.2024
Obor a Profese:
Recepční
Min. vzdělání:
Střední všeobecné vzdělání s maturitou
Vhodné i pro absolventy
ANO
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Lenka Juřičková
733 677 016
vedouci#recepce|adamantino#cz






Podobné nabídky práce

Recepční v hotelích a dalších ubytovacích zařízeních

OlomoucKovix Group s.r.o.
25 000 - 27 000 Kč

Recepční v hotelích a dalších ubytovacích zařízeních

Karlovy VaryNárodní dům provozní, s.r.o.
od 25 000 Kč

Recepční v hotelích a dalších ubytovacích zařízeních

České BudějovicePremium Hotels & Resorts a.s.
od 170 Kč

Články ze světa práce


Time management a jak efektivně využívat svůj čas

Time management a jak efektivně využívat svůj čas
Dnešní doba nabízí nekonečné možnosti, ale často také přináší přetížení a nedostatek času. Správný time management je klíčovým prvkem pro efektivní rozložení času v každodenním životě. Veškeré úkoly, závazky a cíle můžeme lépe zvládnout, pokud se naučíme efektivně využívat svůj čas. Nabízíme pár tipů, jak toho dosáhnout.

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?
Určité schopnosti vycházející z vašich osobnostních předpokladů, jako empatie, kreativita, rozhodnost, odolnost vůči stresu, schopnost přizpůsobit se, spolupracovat s ostatními, ale také vaše osobní návyky na pracovišti jsou nazývány soft skills (měkké dovednosti). Proč jsou právě tyto dovednosti v poslední době pro zaměstnavatele tak důležité a jak je lze prokázat během pohovoru?

Home office se stává stále populárnějším!

Home office se stává stále populárnějším!
Práce z domova je od dob koronavirové epidemie stále populárnější. Většina firem, která tzv. home office zavedla, jej ponechala alespoň v určité míře dodnes. Jaké jsou její výhody a nevýhody? Dle průzkumů Ministerstva práce a sociálních věcí, které se dotazovalo především na výhody, limity a celkovou spokojenost zaměstnanců a vedoucích pracovníků, převážná většina dotázaných hodnotí práci z domova pozitivně. Jaká přesně přináší pozitiva/negativa?