Všeobecní administrativní pracovníci

KONTAKT PRVOTNĚ E-MAIELM : MARTIN JORDÁN, tel.: 737 177 590, e-mail: martin@aegis-consulting.eu

ZNALOST ANGLICKÉHO A ČÁSTEČNĚ KOREJSKÉHO JAZYKA VÝHODOU.

Plat od:
25 000 Kč
Pracoviště:
Praha
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
01.09.2022
Obor a Profese:
Administrativní pracovník
Min. vzdělání:
Základní vzdělání
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
MARTIN JORDÁN
737 177 590
martin|aegis-consulting#eu






Podobné nabídky práce

Všeobecní administrativní pracovníci

OstravaManuvia, a. s., organizační sl
od 32 000 Kč

Všeobecní administrativní pracovníci

NáchodDEYMED Diagnostic s.r.o.
od 27 000 Kč

Všeobecní administrativní pracovníci

PrahaDOCEO - Jazyková škola s práve
od 21 300 Kč

Úředníci jinde neuvedení

ŠumperkMK Fruit s.r.o.
29 000 - 35 000 Kč

Všeobecní administrativní pracovníci

BruntálDUKO s.r.o.
od 10 650 Kč

Prohlédnuté pracovní nabídky

Betonáři, železobetonáři a příbuzní pracovníci

od 18 500 KčPraha Stavební firma zapad s.r.o.

Pracovníci heren (kromě krupiérů)

od 22 500 KčPraha Lucky money a.s.

Technici provozu informačních a komunikačních technologií

28 000 - 40 000 KčPlzeň-jih Arenis s.r.o.

Fakturanti

10 000 - 15 000 KčOlomouc Zeman váhy s.r.o.

Články ze světa práce


Home office se stává stále populárnějším!

Home office se stává stále populárnějším!
Práce z domova je od dob koronavirové epidemie stále populárnější. Většina firem, která tzv. home office zavedla, jej ponechala alespoň v určité míře dodnes. Jaké jsou její výhody a nevýhody? Dle průzkumů Ministerstva práce a sociálních věcí, které se dotazovalo především na výhody, limity a celkovou spokojenost zaměstnanců a vedoucích pracovníků, převážná většina dotázaných hodnotí práci z domova pozitivně. Jaká přesně přináší pozitiva/negativa?

10 základních pravidel úspěšného pohovoru

10 základních pravidel úspěšného pohovoru
Zaujali jste životopisem, pozvali Vás na pohovor a nyní přichází den D. Čemu byste se měli vyhnout a na co se naopak během pohovoru zaměřit? Přečtěte si několik našich rad a zanechte dojem.

Jak správně napsat životopis?

Jak správně napsat životopis?
Strukturovaný životopis (zkráceně CV) je většinou vaším prvním kontaktem se zaměstnavatelem. Pro zaujetí zaměstnavatele je důležité uvést relevantní informace a především vynikající prezentaci svých schopností a zkušeností, přeci jen je to vaše vizitka. Informace uvedené v našem článku by vám mohly pomoci k vytvoření životopisu.