Odborní pracovníci organizace a řízení

Místo výkonu: Vyskočilova č.p. 1442/1b, Praha 4
Kontakt: e-mail: helena.ivancikova@moneta.cz

Upřesňující informace :
MÍSTO VÝKONU PRÁCE: Vyskočilova 1442/1b, 140 28 Praha 4, POŽADUJEME: - dosažené vzdělání s maturitou - znalost práce s nástroji MS Office, O365 (zejména PowerPoint, Excel, Teams), znalost JIRA, nutná znalost anglického jazyka úrovně B2, spolehlivost, zodpovědnost, samostatnost, NABÍZÍME: - 25 dní dovolené - benefitní balíček v hodnotě 20 -28 tisíc Kč/rok - KONTAKT: e-mailem Ivančíková Helena, helena.ivancikova@moneta.cz

Zaměstnanecké výhody: benefitní balíček v hodnotě 20 - 28 tisíc Kč/rok

Plat od:
45 000 Kč
Pracoviště:
Praha
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
01.05.2022
Obor a Profese:
Referent
Min. vzdělání:
Střední všeobecné vzdělání s maturitou
Vhodné i pro absolventy
ANO
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Helena Ivančíková
helena#ivancikova|moneta#cz






Podobné nabídky práce

Pracovníci veřejné správy vydávající různá povolení

OpavaMěstys Litultovice
21 710 - 34 370 Kč

Odborní pracovníci organizace a řízení

OlomoucStatutární město Olomouc
26 600 - 37 170 Kč

Odborní pracovníci organizace a řízení

OlomoucOlomoucký kraj
27 250 - 40 120 Kč

Odborní pracovníci v oblasti správy školství, kultury a zdravotnictví

HavířovMateřská škola Havířov-Šumbark
17 800 - 23 600 Kč

Odborní pracovníci organizace a řízení

OlomoucOlomoucký kraj
25 280 - 37 170 Kč

Články ze světa práce


Jak správně odpovědět na inzerát nabídky práce?

Jak správně odpovědět na inzerát nabídky práce?
Hledání nového zaměstnání bývá náročným a občas i zdlouhavým procesem. V této fázi už máte úspěšně první část procesu za sebou - pročítání množství nabídek a hledání těch pro vás vhodných. Teď je potřeba na ně odpovědět tak, aby se vám ozvali zpět a pozvali vás na pohovor. Jak tedy na to? Co by mohlo pomoci?

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?
Určité schopnosti vycházející z vašich osobnostních předpokladů, jako empatie, kreativita, rozhodnost, odolnost vůči stresu, schopnost přizpůsobit se, spolupracovat s ostatními, ale také vaše osobní návyky na pracovišti jsou nazývány soft skills (měkké dovednosti). Proč jsou právě tyto dovednosti v poslední době pro zaměstnavatele tak důležité a jak je lze prokázat během pohovoru?

Jak napsat motivační dopis, aby zaujal?

Jak napsat motivační dopis, aby zaujal?
Motivační dopis se stal nezbytnou součástí procesu hledání práce. V poslední době se dost změnil, už není jen formální přílohou, ale spíše osobním projevem vašeho zájmu o danou práci. Zde je několik klíčových tipů, jak napsat efektivní motivační dopis, který zaujme a přinese pozvání na pohovor.