Lékaři v interních oborech

Pracovní pozice lékařského poradce/lékařské poradkyně klinických hodnocení prováděných v rámci ambulantního sektoru společnosti EDUMED s.r.o.
Pracovní poměr na dobu neurčitou, pružná pracovní doba.

Požadavky: praxe v oboru lékařství minimálně 10 let, zkušenosti s vedením klinických výzkumů, výborná znalost anglického jazyka slovem i písmem, spolehlivost a schopnost kooperovat v týmu.

Zaměstnanecké výhody: významná podpora profesního vzdělávání, nadstandardní platové podmínky, další benefity.

Nabídky s profesním životopisem zasílejte na info@edu-med.cz

Plat od:
100 000 Kč
Pracoviště:
Náchod
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
16.06.2022
Obor a Profese:
Všeobecný lékař
Min. vzdělání:
Vysokoškolské vzdělání - Ing., Mgr. a jiné
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Jitka Hejzlarová
604 922 814
info|edu-med#cz






Podobné nabídky práce

Lékaři specialisté

TepliceAMURA spol. s r.o.
od 200 000 Kč

Lékaři bez atestace (kromě oborů praktického lékařství)

Česká LípaNemocnice s poliklinikou Česká
od 46 500 Kč

Lékaři bez atestace (kromě oborů praktického lékařství)

Česká LípaNemocnice s poliklinikou Česká
od 46 500 Kč

Lékaři bez atestace (kromě oborů praktického lékařství)

Česká LípaNemocnice s poliklinikou Česká
od 46 500 Kč

Lékaři bez atestace (kromě oborů praktického lékařství)

Česká LípaNemocnice s poliklinikou Česká
od 46 500 Kč

Lékaři bez atestace (kromě oborů praktického lékařství)

Česká LípaNemocnice s poliklinikou Česká
od 46 500 Kč

Články ze světa práce


Prokrastinace v práci: Překonávání skluzu v pracovním procesu

Prokrastinace v práci: Překonávání skluzu v pracovním procesu
Znáte to, jak se vám nechce začínat nový úkol a nebo odkládáte své povinnosti na potom a místo nich děláte jiné věci? Prokrastinace je jevem, který mnozí z nás znají a často zažívají. Ať už jde o pracovní úkoly nebo osobní rovinu, prokrastinace může mít negativní dopad na produktivitu, kvalitu práce a váš celkový pocit naplnění. Víte, jaké jsou její příčiny a jak prokrastinaci předcházet, či jak ji překonat? 

Jak správně napsat životopis?

Jak správně napsat životopis?
Strukturovaný životopis (zkráceně CV) je většinou vaším prvním kontaktem se zaměstnavatelem. Pro zaujetí zaměstnavatele je důležité uvést relevantní informace a především vynikající prezentaci svých schopností a zkušeností, přeci jen je to vaše vizitka. Informace uvedené v našem článku by vám mohly pomoci k vytvoření životopisu.

Home office se stává stále populárnějším!

Home office se stává stále populárnějším!
Práce z domova je od dob koronavirové epidemie stále populárnější. Většina firem, která tzv. home office zavedla, jej ponechala alespoň v určité míře dodnes. Jaké jsou její výhody a nevýhody? Dle průzkumů Ministerstva práce a sociálních věcí, které se dotazovalo především na výhody, limity a celkovou spokojenost zaměstnanců a vedoucích pracovníků, převážná většina dotázaných hodnotí práci z domova pozitivně. Jaká přesně přináší pozitiva/negativa?