Řídící pracovníci v oblasti zásobování a nákupu

Místo výkonu práce: Wolkerova 2304/38, 350 02 Cheb. Pracovní poměr na dobu neurčitou. Nástup možný ihned. Pracovní doba: pružná pracovní doba (jednosměnný provoz).

Náplň práce:
- nákup materiálu od dodavatelů z celého světa
- výběr vhodných dodavatelů, komunikace s nimi, jejich hodnocení a rozvoj
- vyhledání alternativ k současným artiklům
- optimalizace nákupu, skladových zásob, logistika
- aktivní vyhledávání úspor na domácí i zahraniční úrovni
- tvorba nákupní strategie pro specifické materiálové položky
- podpora při vyřizování reklamací
- práce v podnikovém ERP
- běžná agenda nákupu - vystavování a zpracování poptávek a objednávek
- tvorba dokumentace související s procesem nákupu a skladování - popis procesu a pracovní instrukce
- vedení projektů v rámci nákupu, komunikace s dalšími odděleními.

Požadujeme:
- SŠ/VŠ vzdělání technického nebo ekonomického zaměření
- praxe na obdobné pozici v nákupu ve výrobní společnosti nebo absolvovaná VŠ se zájmem o práci v oblasti nákupu
- pokročilá angličtina
- němčina výhodou
- znalost práce na PC (MS Office, zejména Excel) na dobré uživatelské úrovni
- orientace v technické dokumentaci
- aktivní přístup, schopnost týmové práce a vysokého pracovního nasazení
- velmi dobré komunikační, analytické a organizační schopnosti.

Nabízíme:
- zázemí úspěšné a zavedené společnosti, která je špičkou ve svém oboru
- férové mzdové ohodnocení + roční odměny
- perspektiva dlouhodobé spolupráce v neformálním, stabilním a přátelském prostředí
- 5 týdnů dovolené
- flexibilní pracovní doba
- home office
- podpora nových nápadů
- stravenky.

Kontakt pro zájemce: Jste zkušený/á nákupčí z oblasti strategického nákupu? Komunikujete bez problémů v anglickém jazyce a máte zájem pracovat pro moderní společnosti v Chebu? Pokud splňujete následující požadavky a osloví Vás náplň práce i nabízené benefity, NEVÁHEJTE a zašlete svůj životopis společně s motivačním dopisem, vysvědčením, diplomy atd. jako PDF, svojí představou o výdělku a nejbližším možném nástupním termínu na naši emailovou adresu job@bonnel.cz nebo listovní zásilkou na adresu sídla naší společnosti BONNEL TECHNOLOGIE.

Plat od:
40 000 Kč
Pracoviště:
Cheb
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
19.04.2024
Obor a Profese:
Ředitel/manažer nákupu
Min. vzdělání:
Střední odborné vzdělání s maturitou
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Libuše Selnarová
job|bonnel#cz







Články ze světa práce


Kdy a jak se registrovat na úřadu práce?

Kdy a jak se registrovat na úřadu práce?
Víte, že není vaší povinností se registrovat na úřad práce, pokud nechcete? Registrace ovšem přínáší řadu výhod, o něž byste pravděpodobně neradi přišli. Přihlásit se můžete, pokud nemáte žádný příjem ani pracovní poměr a zároveň si hledáte zaměstnání.

Znáte svou cenu na trhu práce?

Znáte svou cenu na trhu práce?
Hledáte novou práci nebo uvažujete o změně povolání? A znáte svou cenu na trhu práce? Doporučujeme si zjistit, jaké platy dostávají lidé, kteří pracují na obdobných pozicích. Tento průzkum vám pomůže vytvořit představu, jak byste měli za danou práci být ohodnoceni právě vy.

Prokrastinace v práci: Překonávání skluzu v pracovním procesu

Prokrastinace v práci: Překonávání skluzu v pracovním procesu
Znáte to, jak se vám nechce začínat nový úkol a nebo odkládáte své povinnosti na potom a místo nich děláte jiné věci? Prokrastinace je jevem, který mnozí z nás znají a často zažívají. Ať už jde o pracovní úkoly nebo osobní rovinu, prokrastinace může mít negativní dopad na produktivitu, kvalitu práce a váš celkový pocit naplnění. Víte, jaké jsou její příčiny a jak prokrastinaci předcházet, či jak ji překonat?