Provozní vedoucí - Olomoucký kraj

Provozní vedoucí ostrahy a úklidu pro Olomoucký kraj Náplň práce: - kontrola kvality prováděných úklidů - příprava podkladů pro mzdy úklidových zaměstnanců - objednávání čisticích prostředků a hygienického materiálu - komunikace se zástupci klienta - účast na pravidelných školeních - pracovněprávní administrativa Profil ideálního kandidáta: - min. SŠ s maturitou podmínkou - zkušenosti s vedením lidí - profesionální přístup - základní znalost zákoníku práce - ŘP sk. B podmínkou! - samostatnost, organizační schopnosti, rozhodnost - vysoké pracovní nasazení a časovou flexibilitu Nabízíme: - standartní vybavení: mobilní telefon, notebook, tiskárnu a firemní auto - očekávejte vstřícnou spolupráci s kolegy z ostatních oddělení - práce vhodná i pro OZP - mzda od 21 800 - 24 100 Kč Pokud vás naše nabídka zaujala pošlete životopis pouze na email: prace@forcorp.cz

Je nám líto, ale tato pracovní pozice je již obsazena.

Podobné a možná lepší nabídky naleznete zde.


Podobné pracovní nabídky v regionu

Všeobecní administrativní pracovníci

OlomoucDALTEK GROUP a.s.
25 000 - 30 000 Kč

Všeobecní administrativní pracovníci

OlomoucVB International Consulting s.
od 20 000 Kč

Všeobecní administrativní pracovníci

OlomoucSOLACERA GEN s.r.o.
9 000 - 10 000 Kč

Všeobecní administrativní pracovníci

OlomoucDoučování ETIAM, s.r.o.
8 250 - 24 750 Kč



Podobné nabídky práce

Všeobecní administrativní pracovníci

Česká LípaRKK s.r.o.
od 22 000 Kč

Všeobecní administrativní pracovníci

PrahaACHUM Drive s.r.o.
11 700 - 15 000 Kč

Úředníci jinde neuvedení

ChomutovOkresní soud v Chomutově
21 300 - 25 290 Kč

Všeobecní administrativní pracovníci

Rychnov n. KněžnouEnergomontáže Votroubek s.r.o.
25 000 - 32 000 Kč

Úředníci jinde neuvedení

BruntálMěsto Bruntál
23 000 - 34 000 Kč

Všeobecní administrativní pracovníci

OstravaJKL účetní služby, s.r.o.
od 4 000 Kč

Články ze světa práce


Návrat do práce po mateřské/rodičovské dovolené

Návrat do práce po mateřské/rodičovské dovolené
Taky je vám lehce mdlo při představě všech změn, které jsou s návratem do práce spojené? Je vůbec možné se připravit tak, aby vše proběhlo hladce? Přichází období transformace, které je výzvou pro celou rodinu. Přečtěte si naše tipy, které Vám mohou návrat do práce zjednodušit.

Jak a kdy požádat o zvýšení platu?

Jak a kdy požádat o zvýšení platu?
Žádost o zvýšení platu může být obtížnou a stresující situací, ale pokud máte dobré argumenty, může to být skvělý způsob, jak zvýšit svůj příjem. Důležitým krokem je sepsat si pádné argumenty a žádost správně načasovat. V tomto článku se zaměříme na klíčové kroky, které vám pomohou připravit se na takovou žádost a předložit přesvědčivé argumenty.

Home office se stává stále populárnějším!

Home office se stává stále populárnějším!
Práce z domova je od dob koronavirové epidemie stále populárnější. Většina firem, která tzv. home office zavedla, jej ponechala alespoň v určité míře dodnes. Jaké jsou její výhody a nevýhody? Dle průzkumů Ministerstva práce a sociálních věcí, které se dotazovalo především na výhody, limity a celkovou spokojenost zaměstnanců a vedoucích pracovníků, převážná většina dotázaných hodnotí práci z domova pozitivně. Jaká přesně přináší pozitiva/negativa?