Obchodní zástupci
Kontakt:gabriela.koderova@siemens.com
Upřesňující informace:
Náplň práce:
- tvorba žádosti o nabídku pro interní a externí dodavatele
- podpora naší správy objednávek pro příchozí objednávky pro obchod s produktem/systémem a také pro projektový obchod
- převezmete odpovědnost za koordinaci logistického procesu každé objednávky s naším Order Management
- příprava nabídek náhradních dílů pro definované produkty / systémy a zákazníky
- technické, logistické a obchodní vyjasnění příchozích zakázek až po uvedení do provozu / plnění záruky i kontrola zakázek je součástí Vaší činnosti
Požadavky:
- dokončené vzdělání v oboru Elektrotechnika nebo srovnatelné zkušenosti v oboru Automatizační technika a nízkonapěťové distribuční komponenty
- profesionální zkušenosti s řízením projektů vítány nebo jste byli součástí projektového týmu a také zkušenosti s modernizací elektrických systémů
- technické znalosti pohonného systému a řízení pohybu ideálně se SINAMICS a SIMOTION
- plynulá znalost anglického jazyka slovem i písmem
- pracovní styl orientovaný na výsledek s plánovacími a organizačními schopnostmi
- vyznačujete se kreativitou, nadšením, schopností učit se, učit a týmovou orientací
Zaměst.výhody:
5 týdnů dovolené, flexibilní pracovní doba, příspěvek na stravování, možnost zakoupit akcie společnosti Siemens, různé slevy u partnerů, individuální rozpočet minimálně 24.000 Kč, který lze rozdělit mezi dny volna navíc (max 8), bodů do cafeterie, příspěvku na životní nebo penzijní připojištění
Je nám líto, ale tato pracovní pozice je již obsazena.
Podobné a možná lepší nabídky naleznete zde.