Ostatní pracovníci v oblasti prodeje

Místo výkonu práce: MINIMARKET - Karlova č.p. 184/12 Praha
Prvotní kontakt: goldenlotussro2017@gmail.com; 702 489 999
Aktivní znalost vietnamského jazyka výhodou

Plat od:
18 900 Kč
Pracoviště:
Praha
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
22.11.2021
Obor a Profese:
Modelka
Min. vzdělání:
Základní vzdělání
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Phung Thi Tham
goldenlotussro2017|gmail#com






Podobné nabídky práce

Ostatní pracovníci v oblasti prodeje

PísekAUTO VINKLER, s.r.o.
od 35 000 Kč

Vlasové modelky

1 500 - 3 500 KčPrahafajn-brigady.cz

Ostatní pracovníci v oblasti prodeje

Kolíntekro-interier s.r.o.
30 000 - 40 000 Kč

Ostatní pracovníci v oblasti prodeje

Dvůr Králové n. L.CS Technika s.r.o.
25 000 - 30 000 Kč

Ostatní pracovníci v oblasti prodeje

MikulovČeský fortel s.r.o.
od 175 Kč

Články ze světa práce


Time management a jak efektivně využívat svůj čas

Time management a jak efektivně využívat svůj čas
Dnešní doba nabízí nekonečné možnosti, ale často také přináší přetížení a nedostatek času. Správný time management je klíčovým prvkem pro efektivní rozložení času v každodenním životě. Veškeré úkoly, závazky a cíle můžeme lépe zvládnout, pokud se naučíme efektivně využívat svůj čas. Nabízíme pár tipů, jak toho dosáhnout.

Meeting, briefing, brainstorming. Domluvíte se ještě v práci bez těchto výrazů?

Meeting, briefing, brainstorming. Domluvíte se ještě v práci bez těchto výrazů?
Ztrácíte se na poradě v záplavě anglických výrazů a občas jen souhlasně kývete? Nebo jsou pro vás slova jako briefing nepostradatelnou součástí firemního slangu? V dnešním globalizovaném pracovním prostředí jsou anglicismy čím dál častější a Česká republika v jejich užívání rozhodně nepokulhává, obzvlášť v nadnárodních korporátech. Proč jsou tato slova oblíbená a co znamenají?

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?
Určité schopnosti vycházející z vašich osobnostních předpokladů, jako empatie, kreativita, rozhodnost, odolnost vůči stresu, schopnost přizpůsobit se, spolupracovat s ostatními, ale také vaše osobní návyky na pracovišti jsou nazývány soft skills (měkké dovednosti). Proč jsou právě tyto dovednosti v poslední době pro zaměstnavatele tak důležité a jak je lze prokázat během pohovoru?