Pracovníci v zákaznických kontaktních centrech

Kontakt: email: prilezitost@uspechvportu.cz
MVP: Osvětová 829, Praha 4
Co dělá naše telefonní konzultantka:
Pracuje v silném tandemu s obchodníkem:
o domlouvá po telefonu schůzky s novými klienty
o efektivně plánuje jeho kalendář
o pomáhá pečovat o stálé klienty

Co Ti nabízíme:
o důkladné zaškolení a velkou podporu týmu
o neomezenou možnost na sobě pracovat a rozšiřovat svůj potenciál ve firmě
o příjemné prostředí, kolegy i klienty
o PO-PÁ, 8:00 - 16:30

Porto je poradenská a konzultační společnost, která spolupracuje s majiteli malých a středních českých firem.

Plat od:
21 000 - 33 000 Kč
Pracoviště:
Praha
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
18.10.2021
Obor a Profese:
Recepční
Min. vzdělání:
Střední vzdělání bez maturity
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Ing. Irena Vrbová


Na inzerát není možné odpovědět, protože firma neuvedla kontaktní email. Pro odpověď prosím použijte jiné kontaktní údaje.



Podobné nabídky práce

Pracovníci v zákaznických kontaktních centrech

PrahaLuminary Media s.r.o.
od 30 000 Kč

Pracovníci v zákaznických kontaktních centrech

PrahaMerkurXtip a.s.
55 000 - 60 000 Kč

Sekretáři (všeobecní)

Brno-venkovSMERO, spol. s r.o.
25 000 - 30 000 Kč

Pracovníci v zákaznických kontaktních centrech

BrnoAT & T Global Network Services
od 27 500 Kč

Pracovníci v informačních kancelářích

Knihovna, Muzeum a Informační
21 000 - 26 000 Kč

Články ze světa práce


Jak správně napsat životopis?

Jak správně napsat životopis?
Strukturovaný životopis (zkráceně CV) je většinou vaším prvním kontaktem se zaměstnavatelem. Pro zaujetí zaměstnavatele je důležité uvést relevantní informace a především vynikající prezentaci svých schopností a zkušeností, přeci jen je to vaše vizitka. Informace uvedené v našem článku by vám mohly pomoci k vytvoření životopisu.

Home office se stává stále populárnějším!

Home office se stává stále populárnějším!
Práce z domova je od dob koronavirové epidemie stále populárnější. Většina firem, která tzv. home office zavedla, jej ponechala alespoň v určité míře dodnes. Jaké jsou její výhody a nevýhody? Dle průzkumů Ministerstva práce a sociálních věcí, které se dotazovalo především na výhody, limity a celkovou spokojenost zaměstnanců a vedoucích pracovníků, převážná většina dotázaných hodnotí práci z domova pozitivně. Jaká přesně přináší pozitiva/negativa?

Time management a jak efektivně využívat svůj čas

Time management a jak efektivně využívat svůj čas
Dnešní doba nabízí nekonečné možnosti, ale často také přináší přetížení a nedostatek času. Správný time management je klíčovým prvkem pro efektivní rozložení času v každodenním životě. Veškeré úkoly, závazky a cíle můžeme lépe zvládnout, pokud se naučíme efektivně využívat svůj čas. Nabízíme pár tipů, jak toho dosáhnout.