Správci objektů

Kontakt: Karpecká Martina, tel.: 952 511 127, e-mail: martina.kapecka@ptacek.cz

Upřesňující informace:
- ideálně elektroobor - osvědčení o způsobilosti - vyhláška 50 - není podmínkou
- zkušenosti se svařováním - není podmínkou
- zkušenosti s běžnými opravami v objektech
- příp. předchozí zkušenosti z oboru

Pracovní náplň:
- údržba a opravy budov (stavebně technické, zámečnické, základní instalatérské, základní truhlářské, malířské a natěračské práce, aj.)
- správa a dohled nad údržbou venkovních ploch (včetně údržby zeleně a příp. odklízení sněhu).

Zaměstnanecké výhody:
týden dovolené navíc, benefitní systém Cafeteria, penzijní připojištění, stravenky, Multisportka, 2 dny indispozičního volna, slevy na celý sortiment firmy

Plat od:
30 000 - 35 000 Kč
Pracoviště:
Praha
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
01.11.2021
Obor a Profese:
Domovník/správce objektu
Min. vzdělání:
Střední vzdělání bez maturity
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Martina Karpecká
952 511 127
martina#kapecka|ptacek#cz






Podobné nabídky práce

Správci objektů

ZnojmoELSA CZ s.r.o.
od 18 900 Kč

Správci objektů

VarnsdorfVyšší odborná škola, Střední p
25 280 - 37 170 Kč

Správci objektů

Praha-západBIOPHARM, Výzkumný ústav biofa
od 35 000 Kč

Správci objektů

KrnovStředisko volného času Krnov,
23 500 - 26 000 Kč

Správci objektů

PardubiceZákladní škola a mateřská škol
18 900 - 25 290 Kč

Správci objektů

PardubiceZákladní škola a mateřská škol
od 21 750 Kč

Články ze světa práce


Time management a jak efektivně využívat svůj čas

Time management a jak efektivně využívat svůj čas
Dnešní doba nabízí nekonečné možnosti, ale často také přináší přetížení a nedostatek času. Správný time management je klíčovým prvkem pro efektivní rozložení času v každodenním životě. Veškeré úkoly, závazky a cíle můžeme lépe zvládnout, pokud se naučíme efektivně využívat svůj čas. Nabízíme pár tipů, jak toho dosáhnout.

Meeting, briefing, brainstorming. Domluvíte se ještě v práci bez těchto výrazů?

Meeting, briefing, brainstorming. Domluvíte se ještě v práci bez těchto výrazů?
Ztrácíte se na poradě v záplavě anglických výrazů a občas jen souhlasně kývete? Nebo jsou pro vás slova jako briefing nepostradatelnou součástí firemního slangu? V dnešním globalizovaném pracovním prostředí jsou anglicismy čím dál častější a Česká republika v jejich užívání rozhodně nepokulhává, obzvlášť v nadnárodních korporátech. Proč jsou tato slova oblíbená a co znamenají?

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?
Určité schopnosti vycházející z vašich osobnostních předpokladů, jako empatie, kreativita, rozhodnost, odolnost vůči stresu, schopnost přizpůsobit se, spolupracovat s ostatními, ale také vaše osobní návyky na pracovišti jsou nazývány soft skills (měkké dovednosti). Proč jsou právě tyto dovednosti v poslední době pro zaměstnavatele tak důležité a jak je lze prokázat během pohovoru?