Odborní asistenti v administrativě

kontalkt mailem / new.technologies.services@seznam.cz
? Výpis RT
? Znalost světových jazyků je vyhodou (RJ a AJ-velice dobrá znalost jak slovem tak i pismem)
? Organizační úkoly
? Administrativní činnost a vedení kancelářské agendy
? Výborné organizační a komunikační dovednosti - spolehlivost, samostatnost, diskretnost

Plat od:
45 000 Kč
Pracoviště:
Praha
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
01.10.2021
Obor a Profese:
Úředník
Min. vzdělání:
Vysokoškolské vzdělání - Bc.
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
MAXIM KAYDASHOV
kaydashov|lekvi#cz






Podobné nabídky práce

Odborní asistenti v administrativě

HlinskoPŘÍHODA s. r. o.
30 000 - 36 000 Kč

Odborní pracovníci v administrativě a správě organizace

PrahaVelvyslanectví Syrské arabské
od 26 000 Kč

Odborní asistenti v administrativě

PrahaMcKinsey & Company, Inc. Pragu
od 40 000 Kč

Odborní pracovníci v administrativě a správě organizace

LiberecLiberecký kraj
25 280 - 37 170 Kč

Články ze světa práce


Jak dosáhnout harmonie mezi pracovním a osobním životem?

Jak dosáhnout harmonie mezi pracovním a osobním životem?
V dnešní hektické době, kdy pracovní nároky mohou být náročné, je nalezení harmonie mezi pracovním a osobním životem solidní výzvou. Máte své techniky, jak to zvládnout, nebo se inspirujete našimi radami?

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?
Určité schopnosti vycházející z vašich osobnostních předpokladů, jako empatie, kreativita, rozhodnost, odolnost vůči stresu, schopnost přizpůsobit se, spolupracovat s ostatními, ale také vaše osobní návyky na pracovišti jsou nazývány soft skills (měkké dovednosti). Proč jsou právě tyto dovednosti v poslední době pro zaměstnavatele tak důležité a jak je lze prokázat během pohovoru?

Home office se stává stále populárnějším!

Home office se stává stále populárnějším!
Práce z domova je od dob koronavirové epidemie stále populárnější. Většina firem, která tzv. home office zavedla, jej ponechala alespoň v určité míře dodnes. Jaké jsou její výhody a nevýhody? Dle průzkumů Ministerstva práce a sociálních věcí, které se dotazovalo především na výhody, limity a celkovou spokojenost zaměstnanců a vedoucích pracovníků, převážná většina dotázaných hodnotí práci z domova pozitivně. Jaká přesně přináší pozitiva/negativa?