Obsluha ostatních zařízení na zpracování kovů

V případě zájmu zaslat strukturovaný životopis na email: dsk@blika.cz
nebo volat na tel.č.: 412 359 410 v době PO - PA od 8,00 - 14,00 hod. a domluvit pohovor (a to i v případě vydání doporučenky)

Náplň práce - obsluha automatických a poloautomatických strojů

Nabízíme - podnikové stravování, stravovací poukázky, dovolená za odpracované roky navíc, unišeky+, příspěvek na penzi, věrnostní bonus, bonus za efektivitu

Plat od:
22 000 - 27 000 Kč
Pracoviště:
Kadaň
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
01.01.2024
Obor a Profese:
Strojní zámečník
Min. vzdělání:
Střední vzdělání bez maturity
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Denisa Škůrková
412 359 410
dsk|blika#cz






Podobné nabídky práce

Provozní zámečníci, údržbáři

PřerovČ.O.B. slévárna s. r. o.
25 000 - 35 000 Kč

Provozní zámečníci, údržbáři

HustopečeŠEDOVÁ clean service - Hustope
od 10 500 Kč

Provozní zámečníci, údržbáři

ŠumperkMETRIE spol. s r.o.
27 500 - 30 000 Kč

Provozní zámečníci, údržbáři

Rychnov n. KněžnouGARED s.r.o.
od 180 Kč

Kováři

PrahaVOJMAR s.r.o.
25 000 - 28 000 Kč

Provozní zámečníci, údržbáři

LitoměřiceCHRIŠTOF, spol. s r.o.
180 - 220 Kč

Články ze světa práce


Time management a jak efektivně využívat svůj čas

Time management a jak efektivně využívat svůj čas
Dnešní doba nabízí nekonečné možnosti, ale často také přináší přetížení a nedostatek času. Správný time management je klíčovým prvkem pro efektivní rozložení času v každodenním životě. Veškeré úkoly, závazky a cíle můžeme lépe zvládnout, pokud se naučíme efektivně využívat svůj čas. Nabízíme pár tipů, jak toho dosáhnout.

Jak říct šéfovi, že vám něco vadí

Jak říct šéfovi, že vám něco vadí
Komunikace s nadřízeným může být někdy náročná, zejména pokud mu potřebujete sdělit, že vám něco vadí. Promyslete si proto dobře, zda je vaše výtka věcná a jednejte. Vědět, jak sdělit svému šéfovi, že vám něco vadí patří ke klíčovým dovednostem ve vašem profesním životě.

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?
Určité schopnosti vycházející z vašich osobnostních předpokladů, jako empatie, kreativita, rozhodnost, odolnost vůči stresu, schopnost přizpůsobit se, spolupracovat s ostatními, ale také vaše osobní návyky na pracovišti jsou nazývány soft skills (měkké dovednosti). Proč jsou právě tyto dovednosti v poslední době pro zaměstnavatele tak důležité a jak je lze prokázat během pohovoru?