Obchodní náměstci (ředitelé)

Flexibilní úvazek | 5 a více let zkušeností | Práce v rychle rostoucím startupu

Jsme Precismo, česká firma, která vyvíjí světový produkt. Vytváříme přesné digitální kopie objektů pro použití ve virtuální realitě. K tomu používáme vlastní unikátní technologii, která ohromila spoustu klientů, mezi něž se řadí globální značky, zejména v e-commerce. Naše odvětví navíc raketově roste. Tohle je ale jenom začátek! Rosteme jako z vody, expandujeme do zahraničí a rozšiřujeme náš tým.
Hledáme špičkové lidi: Takové, kteří nechtějí být svázáni ve své kreativitě, nebojí se převzít odpovědnost a chtějí vidět výsledky své práce. Pojď s námi dělat skvělé věci!

Co u nás budeš dělat

" B2B prodej je stále prováděn zejména zakladateli společnosti. Dosti úspěšně, přesto startupově. Potřebujeme profíka, který nám to pomůže dostat na další level, a to přímo ve spolupráci s manažery společnosti (CEO, COO). Jsi proto důležitým členem boardu. Hlavní pilíře Tvé práce budou následující:
" Na začátku bude třeba společně definovat prodejní strategii, včetně KPIs a odpovídajících procesů
" Dalším úkolem bude vybudovat nový sales tým, včetně nastavení sales metodik, školení týmu, nastavení motivačních plánů pro obchodník
" Vrcholnou fází bude tento prodejní tým řídit, motivovat a budovat prodej v dalších zemích, kam nyní expandujeme (USA, západní Evropa)
" Budeš spolupracovat s marketingem a mít velký vliv na celkovou propagaci a působení společnosti navenek
" Budeš aktivním členem boardu

Co od Tebe čekáme

" Hledáme někoho, kdo má zkušenosti s tvorbou a následnou exekucí B2B sales strategie. Proto bys měl/a splňovat alespoň následující:
" Mít B2B sales background, praxi aspoň 5 let a zkušenost s vedením sales týmů. Hledáme někoho, kdo "už to dělal" a může představit své minulé úspěchy, dosažené milníky a podobně
" Vzhledem k expanzi do zahraničí očekáváme ochotu cestovat
" Samozřejmostí je plynulá angličtina
" Vlastní síť kontaktů, kterou budeš moci aktivně využít.
" Nice to have:
" Velkou výhodou je zkušenost s uváděním nových produktů
" Další výhodou je kromě obligátní angličtiny aktivní znalost dalšího světového jazyka

Co za to nabízíme

" Kompetitivní platové ohodnocení za odvedenou práci
" Významné benefity za dosažení KPIs, včetně ESOP
" Prodej technologie, která se tak trochu prodává sama. Nepřeháníme. Naši klienti jsou nadšení, média o nás píšou sama od sebe (naposledy třeba FORBES). Budeš prostě prodávat něco, co je cutting edge a cool:)
" Uvolněnou startupovou kulturu a práci s lidmi, kteří jsou zapálení pro to, co dělají
" Možnost vzít odpovědnost do vlastních rukou, být u nastavování všech pravidel a formování celého sales týmu
" Podporujeme flexibilitu a práci z domova

Jak se přihlásit
Pošli tvé CV a odkazy na projekty či ukázky práce na HR@precismo.cz. Budeme se těšit!

https://www.precismo.com/inzerat-obchodni-manazer-senior/

Plat od:
120 000 Kč
Pracoviště:
Praha-západ
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
01.02.2024
Obor a Profese:
Obchodní ředitel/manažer
Min. vzdělání:
Vyšší odborné vzdělání
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Michaela Herskovič
724981922
hr|precismo#com






Podobné nabídky práce

Řídící pracovníci v oblasti účetnictví a kontrolingu

KladnoLEGO Production s.r.o.
od 40 000 Kč

Řídící pracovníci v oblasti účetnictví a kontrolingu

PrahaJNTL Consumer Health (Czech Re
od 185 000 Kč

Řídící pracovníci v oblasti účetnictví a kontrolingu

BrnoNovanta Česká republika s.r.o.
60 000 - 80 000 Kč

Řídící pracovníci v oblasti účetnictví a kontrolingu

BrnoNovanta Česká republika s.r.o.
60 000 - 80 000 Kč

Články ze světa práce


Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?
Určité schopnosti vycházející z vašich osobnostních předpokladů, jako empatie, kreativita, rozhodnost, odolnost vůči stresu, schopnost přizpůsobit se, spolupracovat s ostatními, ale také vaše osobní návyky na pracovišti jsou nazývány soft skills (měkké dovednosti). Proč jsou právě tyto dovednosti v poslední době pro zaměstnavatele tak důležité a jak je lze prokázat během pohovoru?

Jak říct šéfovi, že vám něco vadí

Jak říct šéfovi, že vám něco vadí
Komunikace s nadřízeným může být někdy náročná, zejména pokud mu potřebujete sdělit, že vám něco vadí. Promyslete si proto dobře, zda je vaše výtka věcná a jednejte. Vědět, jak sdělit svému šéfovi, že vám něco vadí patří ke klíčovým dovednostem ve vašem profesním životě.

Jak dosáhnout harmonie mezi pracovním a osobním životem?

Jak dosáhnout harmonie mezi pracovním a osobním životem?
V dnešní hektické době, kdy pracovní nároky mohou být náročné, je nalezení harmonie mezi pracovním a osobním životem solidní výzvou. Máte své techniky, jak to zvládnout, nebo se inspirujete našimi radami?