Pracovníci ostrahy, strážní

Kontakt: e-mail: imoravcova@sshr.cz
Upřesňující informace:
Hlavní pracovní náplň
ostraha administrativních objektů SSHR, (služby ve 12ti hodinových směnách, včetně nočních, víkendů a svátků)
- recepční služba,
- obsluha bezpečnostních systémů
Odborné předpoklady:
- minimálně středoškolské vzdělání bez maturity
- výpis z RT, zdravotní a fyzická způsobilost
- vítána praxe u bezpečnostních složek
- spolehlivost, zodpovědnost, odpovídající vystupování, flexibilita;
Nabízíme:
- jistotu zaměstnání v dobře fungující státní organizaci,
- přátelský kolektiv,
- stanovenou týdenní pracovní dobu 37,5 hodiny týdně (v 12 ti hodinových směnách)
- platové zařazení odpovídající nařízení vlády č. 564/2006 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě (4. platová třída),
- příplatky dle zákoníku práce (za noční práci, za sobotu a neděli, za svátek)
Nástup: IHNED nebo dle dohody

Zaměstnání na dobu určitou, po roce praxe na dobu neurčitou.

Zaměstnanecké výhody: stravenky, další volno (sick days)

Plat od:
18 900 Kč
Pracoviště:
Praha
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
31.08.2021
Obor a Profese:
Pracovník ostrahy
Min. vzdělání:
Střední vzdělání bez maturity
Vhodné i pro absolventy
ANO
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Ivana Moravcová
222806284
imoravcova|sshr#cz







Články ze světa práce


10 základních pravidel úspěšného pohovoru

10 základních pravidel úspěšného pohovoru
Zaujali jste životopisem, pozvali Vás na pohovor a nyní přichází den D. Čemu byste se měli vyhnout a na co se naopak během pohovoru zaměřit? Přečtěte si několik našich rad a zanechte dojem.

Co prozradí řeč těla při hovoru?

Co prozradí řeč těla při hovoru?
Řeč těla je univerzálním jazykem, který o vás dokáže prozradit někdy více než slova a tím ovlivnit průběh celého rozhovoru. Při pohovoru myslete na to, co vaše tělo vysílá za signály. Neverbální projev o vás prozradí mnohé a zároveň díky němu můžete číst z řeči těla personalisty naproti vám.

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?
Určité schopnosti vycházející z vašich osobnostních předpokladů, jako empatie, kreativita, rozhodnost, odolnost vůči stresu, schopnost přizpůsobit se, spolupracovat s ostatními, ale také vaše osobní návyky na pracovišti jsou nazývány soft skills (měkké dovednosti). Proč jsou právě tyto dovednosti v poslední době pro zaměstnavatele tak důležité a jak je lze prokázat během pohovoru?