Kuchaři (kromě šéfkuchařů)

Místo výkonu práce: Kapucínská 1, 779 00 Olomouc. Pož.: zájem o obor, samostatnost, flexibilita, chuť učit se nové. Výše mzdy dle praxe a zkušeností. Nástup možný ihned. První kontakt možný telefonicky nebo osobně.

Plat od:
21 300 - 22 000 Kč
Pracoviště:
Olomouc
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
02.01.2017
Obor a Profese:
Kuchař
Min. vzdělání:
Základní vzdělání
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Nadiya Zamykalová
608 322 644


Na inzerát není možné odpovědět, protože firma neuvedla kontaktní email. Pro odpověď prosím použijte jiné kontaktní údaje.



Podobné nabídky práce

Kuchaři (kromě šéfkuchařů)

PrahaDiligence Hospitality s.r.o.
od 26 000 Kč

Kuchaři (kromě šéfkuchařů)

BruntálMabocu s.r.o.
od 180 Kč

Pomocní kuchaři

PrahaJIJIKI s.r.o.
22 000 - 25 000 Kč

Kuchaři (kromě šéfkuchařů)

BrnoToladi, s.r.o.
od 19 500 Kč

Pomocní kuchaři

Prahat&v Trading s.r.o.
18 900 - 22 500 Kč

Pomocní kuchaři

PrahaELIDEMAT s.r.o.
od 19 500 Kč

Prohlédnuté pracovní nabídky

Stavební údržbáři budov a inženýrských děl

25 000 - 55 000 KčPraha Sudop group a.s.

Manipulační dělníci ve výrobě

od 30 000 KčKyjov J.p. plast, s. r.o.

Ostatní šéfkuchaři

30 000 - 35 000 KčŽďár nad Sázavou Dům dětí a mládeže praha 10 -

Články ze světa práce


Jak říct šéfovi, že vám něco vadí

Jak říct šéfovi, že vám něco vadí
Komunikace s nadřízeným může být někdy náročná, zejména pokud mu potřebujete sdělit, že vám něco vadí. Promyslete si proto dobře, zda je vaše výtka věcná a jednejte. Vědět, jak sdělit svému šéfovi, že vám něco vadí patří ke klíčovým dovednostem ve vašem profesním životě.

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?
Určité schopnosti vycházející z vašich osobnostních předpokladů, jako empatie, kreativita, rozhodnost, odolnost vůči stresu, schopnost přizpůsobit se, spolupracovat s ostatními, ale také vaše osobní návyky na pracovišti jsou nazývány soft skills (měkké dovednosti). Proč jsou právě tyto dovednosti v poslední době pro zaměstnavatele tak důležité a jak je lze prokázat během pohovoru?

Jak dosáhnout harmonie mezi pracovním a osobním životem?

Jak dosáhnout harmonie mezi pracovním a osobním životem?
V dnešní hektické době, kdy pracovní nároky mohou být náročné, je nalezení harmonie mezi pracovním a osobním životem solidní výzvou. Máte své techniky, jak to zvládnout, nebo se inspirujete našimi radami?