Řidiči osobních a malých dodávkových automobilů (kromě taxikářů a řidičů zdravotnické dopravní služby)

Pracovní doba v dělených směnách 10.00 - 13.00/17.00 - 20.00.
Řidič dostane k dispozici služební vůz - výjezdní místo bude z domova
Jedná se o rozvážku hotového jídla, květin a potravin.
První kontakt emailem.

Plat od:
19 500 Kč
Pracoviště:
Pardubice
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
01.08.2021
Obor a Profese:
Řidič
Min. vzdělání:
Nezáleží na vzdělání
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Oleksiy Bykov
bykov#svs|gmail#com






Podobné nabídky práce

Řidiči tahačů

PrahaT-Log s.r.o.
od 21 300 Kč

Řidiči osobních a malých dodávkových automobilů, taxikáři

Žďár nad SázavouENPEKA a.s.
od 37 000 Kč

Řidiči nákladních automobilů (kromě tahačů)

PříbramPAC Hořovice s.r.o.
33 000 - 44 000 Kč

Skladníci, obsluha manipulačních vozíků

SemilyJIP východočeská, a.s.
27 000 - 50 000 Kč

Řidiči tahačů

BrnoDaket Log s.r.o.
15 000 - 45 000 Kč

Prohlédnuté pracovní nabídky

Montéři suchých staveb

od 21 300 KčZlín Ionascu construct s.r.o.

Systémoví analytici

od 80 000 KčPraha Idc cema s.r.o.

Články ze světa práce


Návrat do práce po mateřské/rodičovské dovolené

Návrat do práce po mateřské/rodičovské dovolené
Taky je vám lehce mdlo při představě všech změn, které jsou s návratem do práce spojené? Je vůbec možné se připravit tak, aby vše proběhlo hladce? Přichází období transformace, které je výzvou pro celou rodinu. Přečtěte si naše tipy, které Vám mohou návrat do práce zjednodušit.

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?
Určité schopnosti vycházející z vašich osobnostních předpokladů, jako empatie, kreativita, rozhodnost, odolnost vůči stresu, schopnost přizpůsobit se, spolupracovat s ostatními, ale také vaše osobní návyky na pracovišti jsou nazývány soft skills (měkké dovednosti). Proč jsou právě tyto dovednosti v poslední době pro zaměstnavatele tak důležité a jak je lze prokázat během pohovoru?

Meeting, briefing, brainstorming. Domluvíte se ještě v práci bez těchto výrazů?

Meeting, briefing, brainstorming. Domluvíte se ještě v práci bez těchto výrazů?
Ztrácíte se na poradě v záplavě anglických výrazů a občas jen souhlasně kývete? Nebo jsou pro vás slova jako briefing nepostradatelnou součástí firemního slangu? V dnešním globalizovaném pracovním prostředí jsou anglicismy čím dál častější a Česká republika v jejich užívání rozhodně nepokulhává, obzvlášť v nadnárodních korporátech. Proč jsou tato slova oblíbená a co znamenají?