Obchodní zástupci

Služební cesty po celé ČR.
Požadujeme: flexibilní přístup k práci - pružná pracovní doba, příjemné vystupvání, organizační schopnosti, komunikativnost, řidičský průkaz sk. B.
Kontakt: Kopecká Ivana, tel.: 773 921 609, e-mail: personalni@pokrov.cz; nebo osobně na adrese Janáčkova 1883/62, Plzeň.

Plat od:
18 900 Kč
Pracoviště:
Praha
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
27.06.2023
Obor a Profese:
Prodavač
Min. vzdělání:
Základní vzdělání
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Ivana Kopecká
773 921 609 (8:00-17:00)
pokrov|pokrov#cz






Podobné nabídky práce

Prodavači textilu, obuvi a kožené galanterie

Karlovy VaryWORLD SPIRIT spol. s.r.o.
22 000 - 25 000 Kč

Prodavači ostatního zboží v prodejnách

BílinaJipos e-market s.r.o.
od 24 000 Kč

Pouliční prodavači rychlého občerstvení

Brno-venkovPotraviny B+L, s.r.o.
21 300 - 29 000 Kč

Prodavači sportovních potřeb

OstravaHELIA TRADE, spol. s r.o.
od 130 Kč

Prodavači potravinářského zboží

KolínRABBIT Trhový Štěpánov a.s.
23 500 - 25 000 Kč

Články ze světa práce


Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?
Určité schopnosti vycházející z vašich osobnostních předpokladů, jako empatie, kreativita, rozhodnost, odolnost vůči stresu, schopnost přizpůsobit se, spolupracovat s ostatními, ale také vaše osobní návyky na pracovišti jsou nazývány soft skills (měkké dovednosti). Proč jsou právě tyto dovednosti v poslední době pro zaměstnavatele tak důležité a jak je lze prokázat během pohovoru?

Jak zvládnout stres v práci

Jak zvládnout stres v práci
Pracovní stres se čím dál častěji stává součástí moderního profesního života. Dlouhé hodiny v práci, vysoké očekávání nadřízených a neustálý tlak na výkon mohou negativně ovlivňovat vaše zdraví a pohodu. Nicméně existuje několik účinných strategií, které vám mohou pomoci se se stresem v práci vypořádat a udržet si tak psychickou pohodu. Jak tedy na to?

Meeting, briefing, brainstorming. Domluvíte se ještě v práci bez těchto výrazů?

Meeting, briefing, brainstorming. Domluvíte se ještě v práci bez těchto výrazů?
Ztrácíte se na poradě v záplavě anglických výrazů a občas jen souhlasně kývete? Nebo jsou pro vás slova jako briefing nepostradatelnou součástí firemního slangu? V dnešním globalizovaném pracovním prostředí jsou anglicismy čím dál častější a Česká republika v jejich užívání rozhodně nepokulhává, obzvlášť v nadnárodních korporátech. Proč jsou tato slova oblíbená a co znamenají?