UPŘESŇUJÍCÍ INFORMACE:Charakteristika povolání:" Přijímá a zodpovídá dotazy od zákazníků pocházejících z USA" Poskytuje předprodejní i poprodejní pomoc " Informuje zákazníky o produktech a službách poskytovaných společností " Má hlubokou znalost celkového portfolia produktů a služeb " Samostatně řeší základní problémy a stížnosti zákazníků " Analyzuje a zaznamenává informace o obsahu dotazu" Zajišťuje servisní podporu zákazníkům" Zabezpečuje veškerou servisní komunikaci mezi společností Olympus a prodejci či koncovými uživateli, včetně administrativních úkonů" Disponuje vysokou mírou komunikační dovednosti a je prozákaznicky zaměřenCharakteristika prací:" Získává a prohlubuje znalosti o produktech a službách " Přijímá a zodpovídá telefonické, emailové, faxové dotazy " Samostatně řeší základní problémy a stížnosti" Analyzuje a zaznamenává obsah dotazu " Provádí další administrativní činnosti spojené s poskytováním technické a servisní podpory zákazníkům" Dbá na udržování a rozvoj obchodních vztahů se zákazníkyPožadavky na funkci:" Středoškolské nebo vysokoškolské vzdělání " Znalost anglického jazyka na úrovni rodilého mluvčího s perfektním severoamerickým přízvukem (obsluhovaným územím bude území USA)" Komunikativnost" Otevřenost" Prozákaznická orientace" Ochota učit se novým věcem" Schopnost rychle se orientovat v neobvyklých situacích a problémech" Schopnost pracovat pod časovým i emočním stresem " Počítačová gramotnost na úrovni pokročilého uživatele jazyka" Komunikativnost" Otevřenost" Prozákaznická orientace" Ochota učit se novým věcem" Schopnost rychle se orientovat v neobvyklých situacích a problémech" Schopnost pracovat pod časovým i emočním stresem " Počítačová gramotnost na úrovni pokročilého uživatele