Pracovníci v zákaznických kontaktních centrech

UPŘESŇUJÍCÍ INFORMACE:
Charakteristika povolání:
" Přijímá a zodpovídá dotazy od zákazníků pocházejících z USA
" Poskytuje předprodejní i poprodejní pomoc
" Informuje zákazníky o produktech a službách poskytovaných společností
" Má hlubokou znalost celkového portfolia produktů a služeb
" Samostatně řeší základní problémy a stížnosti zákazníků
" Analyzuje a zaznamenává informace o obsahu dotazu
" Zajišťuje servisní podporu zákazníkům
" Zabezpečuje veškerou servisní komunikaci mezi společností Olympus a prodejci či koncovými uživateli, včetně administrativních úkonů
" Disponuje vysokou mírou komunikační dovednosti a je prozákaznicky zaměřen

Charakteristika prací:
" Získává a prohlubuje znalosti o produktech a službách
" Přijímá a zodpovídá telefonické, emailové, faxové dotazy
" Samostatně řeší základní problémy a stížnosti
" Analyzuje a zaznamenává obsah dotazu
" Provádí další administrativní činnosti spojené s poskytováním technické a servisní podpory zákazníkům
" Dbá na udržování a rozvoj obchodních vztahů se zákazníky

Požadavky na funkci:
" Středoškolské nebo vysokoškolské vzdělání
" Znalost anglického jazyka na úrovni rodilého mluvčího s perfektním severoamerickým přízvukem (obsluhovaným územím bude území USA)
" Komunikativnost
" Otevřenost
" Prozákaznická orientace
" Ochota učit se novým věcem
" Schopnost rychle se orientovat v neobvyklých situacích a problémech
" Schopnost pracovat pod časovým i emočním stresem
" Počítačová gramotnost na úrovni pokročilého uživatele jazyka
" Komunikativnost
" Otevřenost
" Prozákaznická orientace
" Ochota učit se novým věcem
" Schopnost rychle se orientovat v neobvyklých situacích a problémech
" Schopnost pracovat pod časovým i emočním stresem
" Počítačová gramotnost na úrovni pokročilého uživatele


Plat od:
35 000 - 40 000 Kč
Pracoviště:
Praha
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
07.01.2021
Obor a Profese:
Recepční
Min. vzdělání:
Střední vzdělání bez maturity
Vhodné i pro absolventy
ANO
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Jana Walachová
jana#walachova|om-digitalsolution#com






Podobné nabídky práce

Pracovníci v zákaznických kontaktních centrech

PrahaČeská pošta, s.p.
26 000 - 30 000 Kč

Pracovníci v zákaznických kontaktních centrech

ŠumperkKORDEX spol. s r.o.
od 23 000 Kč

Pracovníci v zákaznických kontaktních centrech

MostAVA Call spol. s r.o.
21 300 - 42 000 Kč

Sekretáři (všeobecní)

MostAVA Call spol. s r.o.
21 300 - 42 000 Kč

Sekretáři (všeobecní)

PrahaGLOBAL SYSTEMS, a.s.
21 000 - 23 000 Kč

Sekretáři (všeobecní)

ZnojmoAGRO Jevišovice, a.s.
30 000 - 33 000 Kč

Články ze světa práce


Prokrastinace v práci: Překonávání skluzu v pracovním procesu

Prokrastinace v práci: Překonávání skluzu v pracovním procesu
Znáte to, jak se vám nechce začínat nový úkol a nebo odkládáte své povinnosti na potom a místo nich děláte jiné věci? Prokrastinace je jevem, který mnozí z nás znají a často zažívají. Ať už jde o pracovní úkoly nebo osobní rovinu, prokrastinace může mít negativní dopad na produktivitu, kvalitu práce a váš celkový pocit naplnění. Víte, jaké jsou její příčiny a jak prokrastinaci předcházet, či jak ji překonat? 

Co prozradí řeč těla při hovoru?

Co prozradí řeč těla při hovoru?
Řeč těla je univerzálním jazykem, který o vás dokáže prozradit někdy více než slova a tím ovlivnit průběh celého rozhovoru. Při pohovoru myslete na to, co vaše tělo vysílá za signály. Neverbální projev o vás prozradí mnohé a zároveň díky němu můžete číst z řeči těla personalisty naproti vám.

Jak správně odpovědět na inzerát nabídky práce?

Jak správně odpovědět na inzerát nabídky práce?
Hledání nového zaměstnání bývá náročným a občas i zdlouhavým procesem. V této fázi už máte úspěšně první část procesu za sebou - pročítání množství nabídek a hledání těch pro vás vhodných. Teď je potřeba na ně odpovědět tak, aby se vám ozvali zpět a pozvali vás na pohovor. Jak tedy na to? Co by mohlo pomoci?