Pracovníci přímé obslužné péče v oblasti ambulantních a terénních služeb a pečovatelé v oblasti domácí péče

Kontakt telefonicky 8.00-15.00 hod, e-mailem nebo osobně.

Pracovník vykonává práci v domácím prostředí klientů. Nejedná se o práci v kanceláři.
Požadavky. Znalost práce s počítačem, ochota pracovat v terénní službě, úcta k lidem a ochota pracovat s nimi, spolehlivost, pracovitost, pečlivost, znalost českého jazyka, odborné vzdělání podle zákona 108/2006 Sb.
V případě potřeby umožníme doplnění požadovaného vzdělání pracovníka v sociálních službách.

Zaměstnanecké výhody:
stravování

Plat od:
25 000 - 33 500 Kč
Pracoviště:
Brno
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
01.05.2024
Obor a Profese:
Ošetřovatel
Min. vzdělání:
Střední vzdělání bez maturity
Vhodné i pro absolventy
ANO
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Mgr. Jana Marounková
538 711 194, 195 , 736 512 296
Pece|grohova#cz







Články ze světa práce


Musím dokládat výpis z rejstříku trestů svému zaměstnavateli? Záleží, na jakou pozici se hlásíte.

Musím dokládat výpis z rejstříku trestů svému zaměstnavateli? Záleží, na jakou pozici se hlásíte.
Chtějí po vás při nástupu do nové práce výpis z trestního rejstříku? Jsou zaměstnání, při kterých jej po vás zaměstnavatel bude vyžadovat, závisí to ovšem na povaze pracovní pozice. Zaměstnavatel jej nemůže vyžadovat automaticky po všech, musí se řídit právními předpisy.

Diskriminace v práci: jak jí předcházet a jak ji řešit?

Diskriminace v práci: jak jí předcházet a jak ji řešit?
Diskriminace na pracovišti je nejen neetická, ale v mnoha případech i protiprávní. V České republice existují právní předpisy, které chrání zaměstnance před diskriminací a zároveň stanovují povinnosti zaměstnavatelů. Pojďme se podívat, co je a není diskriminace a s jakými druhy se lze na pracovišti setkat.

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?
Určité schopnosti vycházející z vašich osobnostních předpokladů, jako empatie, kreativita, rozhodnost, odolnost vůči stresu, schopnost přizpůsobit se, spolupracovat s ostatními, ale také vaše osobní návyky na pracovišti jsou nazývány soft skills (měkké dovednosti). Proč jsou právě tyto dovednosti v poslední době pro zaměstnavatele tak důležité a jak je lze prokázat během pohovoru?