Pracovníci ostrahy, strážní

FORCORP GROUP spol. s r. o.
Nástup možný ihned.
Informace o pracovním místě: obsluha zařízení operačního střediska, kamerového systému, zabezpečovacího systému a PC, ostraha objektu, pravidelné obchůzky, kódování, kontrola objektů, kontrola osob vstupujících do objektu, zamezení vstupu neoprávněným osobám.
Provoz nepřetržitý: 6:00 - 18:00 a 18:00 - 6:00
Certifikát Strážný "kód profesní kvalifikace 68-008-E" nutný!
Pracovní místo vyhrazené zaměstnavatelem pro osoby se zdravotním postižením dle par. 80 zák. č. 435/2004 Sb. (OZP)
První kontakt možný POUZE telefonicky 723 612 506 (po - pá, 08:00 - 12:00) nebo emailem prace@forcorp.cz.
Nechodit na pracoviště, zaměstnavatel se zde nenachází!

Plat od:
123 Kč
Pracoviště:
Pardubice
Typ úvazku:
Částečný úvazek
Nástup:
23.04.2024
Obor a Profese:
Pracovník ostrahy
Min. vzdělání:
Střední vzdělání bez maturity
Vhodné i pro občany se ZPS
ANO
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Renáta Marková
723 612 506
prace|forcorp#cz






Podobné nabídky práce

Pracovníci ostrahy, strážní

Jindřichův HradecELZY servis s.r.o.
140 - 172 Kč

Pracovníci ostrahy, strážní

OstravaBezpečnostní agentura HB, s.r.
od 18 900 Kč

Pracovníci ostrahy, strážní

Rožnov p. RadhoštěmProtektia s.r.o.
od 130 Kč

Články ze světa práce


Jak správně odpovědět na inzerát nabídky práce?

Jak správně odpovědět na inzerát nabídky práce?
Hledání nového zaměstnání bývá náročným a občas i zdlouhavým procesem. V této fázi už máte úspěšně první část procesu za sebou - pročítání množství nabídek a hledání těch pro vás vhodných. Teď je potřeba na ně odpovědět tak, aby se vám ozvali zpět a pozvali vás na pohovor. Jak tedy na to? Co by mohlo pomoci?

Jak dosáhnout harmonie mezi pracovním a osobním životem?

Jak dosáhnout harmonie mezi pracovním a osobním životem?
V dnešní hektické době, kdy pracovní nároky mohou být náročné, je nalezení harmonie mezi pracovním a osobním životem solidní výzvou. Máte své techniky, jak to zvládnout, nebo se inspirujete našimi radami?

Meeting, briefing, brainstorming. Domluvíte se ještě v práci bez těchto výrazů?

Meeting, briefing, brainstorming. Domluvíte se ještě v práci bez těchto výrazů?
Ztrácíte se na poradě v záplavě anglických výrazů a občas jen souhlasně kývete? Nebo jsou pro vás slova jako briefing nepostradatelnou součástí firemního slangu? V dnešním globalizovaném pracovním prostředí jsou anglicismy čím dál častější a Česká republika v jejich užívání rozhodně nepokulhává, obzvlášť v nadnárodních korporátech. Proč jsou tato slova oblíbená a co znamenají?