Obchodní referenti

Náplň práce: zpracování obchodní dokumentace - objednávky, faktury; hlídání stavu zásob; administrativně-organizační podpora pro obchodníky; teamová spolupráce v rámci oddělení Požadujeme: středoškolské vzdělání ukončené maturitní zkouškou; samostatnost, spolehlivost, pečlivost, zodpovědnost a flexibilitu; nadprůměrné komunikativní dovednosti v českém jazyce; znalost AJ na mírně pokročilé úrovni; příjemné vystupování; znalost práce na počítači: Word, Excel a rychlé psaní na klávesnici; prokazatelné zkušenosti z administrativní praxe (obchodní asistentka apod.); ŘP skupiny B - výhodou Zájemci se mohou hlásit: - zasláním životopisu (CV) na e-mail: prace@wintech.cz

Je nám líto, ale tato pracovní pozice je již obsazena.

Podobné a možná lepší nabídky naleznete zde.


Podobné pracovní nabídky v regionu

Obchodní referenti

PřerovALBO okna - dveře s.r.o.
25 000 - 40 000 Kč

Obchodní referenti

PřerovFREEZE DRY COMPANY s.r.o.
od 30 000 Kč



Podobné nabídky práce

Odborní pracovníci v oblasti umění a kultury jinde neuvedení

PlzeňDivadlo Josefa Kajetána Tyla,
od 10 230 Kč

Instrumentalisté

PlzeňDivadlo Josefa Kajetána Tyla,
od 9 293 Kč

Obchodní referenti

PrahaCZECH DOORS a.s.
od 37 000 Kč

Zprostředkovatelé služeb jinde neuvedení

HavířovTELEFONY.CZ s.r.o.
od 41 500 Kč

Obchodní referenti

BřeclavOSTRATICKÝ, spol s r.o.
30 000 - 35 000 Kč

Články ze světa práce


Znáte svou cenu na trhu práce?

Znáte svou cenu na trhu práce?
Hledáte novou práci nebo uvažujete o změně povolání? A znáte svou cenu na trhu práce? Doporučujeme si zjistit, jaké platy dostávají lidé, kteří pracují na obdobných pozicích. Tento průzkum vám pomůže vytvořit představu, jak byste měli za danou práci být ohodnoceni právě vy.

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?
Určité schopnosti vycházející z vašich osobnostních předpokladů, jako empatie, kreativita, rozhodnost, odolnost vůči stresu, schopnost přizpůsobit se, spolupracovat s ostatními, ale také vaše osobní návyky na pracovišti jsou nazývány soft skills (měkké dovednosti). Proč jsou právě tyto dovednosti v poslední době pro zaměstnavatele tak důležité a jak je lze prokázat během pohovoru?

Meeting, briefing, brainstorming. Domluvíte se ještě v práci bez těchto výrazů?

Meeting, briefing, brainstorming. Domluvíte se ještě v práci bez těchto výrazů?
Ztrácíte se na poradě v záplavě anglických výrazů a občas jen souhlasně kývete? Nebo jsou pro vás slova jako briefing nepostradatelnou součástí firemního slangu? V dnešním globalizovaném pracovním prostředí jsou anglicismy čím dál častější a Česká republika v jejich užívání rozhodně nepokulhává, obzvlášť v nadnárodních korporátech. Proč jsou tato slova oblíbená a co znamenají?