Vedoucí operátorů

Máte zkušenosti s vedením operátorů? Víte na jakých principech funguje sklad? Administrativní úkony spojené s vedoucí pozicí vítáte? Mrkněte, co byste u nás dělali:

- dělba práce
- administrativa - docházka, reporty vedoucímu
- kontrola skenování
- kontrola operátorů
- sledování prostojů
- dodržování a vyhodnocování BOZPZašlete nám svůj životopis v českém jazyce a pokud máte i v anglickém jazyce. Více podobných pozic naleznete na https://www.grafton.cz/cs/job-search

Plat od:
35 000 Kč
Pracoviště:
Ústecký kraj
Typ úvazku:
Plný úvazek
Podmínky:

- praxe ve skladu
- zkušenost s vedením lidí /i ve formě zástupu/
- schopnost hledat řešení
- ochota učit se a pracovat na směny

- výhodou bude znalost práce se SAP

Bonusy:

- 13. plat
- plně dotované stravné
- 25 dní dovolené
- firemní akce
- kafeterie
- odborné a jazykové kurzy
- ovocné středy

Nástup:
neuvedeno
Obor a Profese:
Vedoucí/manažer skladu
Min. vzdělání:
Vysokoškolské vzdělání - Ing., Mgr. a jiné
Personální agentura:
Kontaktní osoba:
T&P Usti nad Labem (GR)
M#Drncova#407301203203|applications#grafton#cz






Články ze světa práce


Jsem osoba se zdravotním postižením a chci se uplatnit na trhu práce. Jak na to?

Jsem osoba se zdravotním postižením a chci se uplatnit na trhu práce. Jak na to?
Každý z nás má právo pracovat a sám si zajistit obživu, a to včetně jedinců se zdravotním postižením. Existují pracovní místa, která jsou speciálně určena pro osoby se ZTP, další pracovní pozice pro ně mohou být rovněž vhodné. Vždy to souvisí s dovednostmi a možnostmi daného jedince a rovněž s pracovními podmínkami na pracovišti.

Základní práva zaměstnanců: Co byste měli vědět

Základní práva zaměstnanců: Co byste měli vědět
Práva zaměstnanců jsou základním stavebním kamenem každého fungujícího pracovního vztahu. Znát svá práva na pracovišti je klíčem pro zajištění férových pracovních podmínek a ochrany před potenciální diskriminací či zneužíváním ze strany zaměstnavatele. V tomto článku se podíváme na několik základní oblastí práv zaměstnanců, kterým by měl každý pracující dobře rozumět.

Time management a jak efektivně využívat svůj čas

Time management a jak efektivně využívat svůj čas
Dnešní doba nabízí nekonečné možnosti, ale často také přináší přetížení a nedostatek času. Správný time management je klíčovým prvkem pro efektivní rozložení času v každodenním životě. Veškeré úkoly, závazky a cíle můžeme lépe zvládnout, pokud se naučíme efektivně využívat svůj čas. Nabízíme pár tipů, jak toho dosáhnout.