Administrativní pracovník/ce - i absolvent SŠ/VŠ (30 - 32.000 Kč)

Máte SŠ/VŠ ekonomickou nebo technickou? Hledáme pracovníka/ci jako podporu pro administrativu, peronalistiku a účetní. Vhodné i pro absolventy !!! Těšíme se na Vaše CV.
* práce v administrativě - tisky, pošta
* vedení personální agendy a spolupráce s účetní
* příprava a zpracování účetních dokladů
* zadávání dat do interního systému

Plat od:
30 000 - 32 000 Kč
Pracoviště:
Třebíč
Typ úvazku:
Plný úvazek
Podmínky:

* SŠ/VŠ vzdělání
* zkušenost s administrativou a účetnictvím výhodou
* znalost práce na PC - MS Office
* ŘP sk.B
* pečlivost, schopnost zorganizovat si práci
* ochota učit se

Bonusy:

* zázemí moderní/ prosperující společnosti
* 25 dní dovolené
* flexibilní pracovní doba
* dotované stravování
* penzijní připojištění
* příjemný kolektiv pracovníků
* firemní akce, balíčky, oslavy...

Nástup:
neuvedeno
Obor a Profese:
Administrativa
Min. vzdělání:
Střední všeobecné vzdělání s maturitou
Vhodné i pro absolventy
ANO
Personální agentura:
Kontaktní osoba:
Petra Malcovská
+420 602 644 138
p#malcovska|jobscontact#cz






Články ze světa práce


Home office se stává stále populárnějším!

Home office se stává stále populárnějším!
Práce z domova je od dob koronavirové epidemie stále populárnější. Většina firem, která tzv. home office zavedla, jej ponechala alespoň v určité míře dodnes. Jaké jsou její výhody a nevýhody? Dle průzkumů Ministerstva práce a sociálních věcí, které se dotazovalo především na výhody, limity a celkovou spokojenost zaměstnanců a vedoucích pracovníků, převážná většina dotázaných hodnotí práci z domova pozitivně. Jaká přesně přináší pozitiva/negativa?

Diskriminace v práci: jak jí předcházet a jak ji řešit?

Diskriminace v práci: jak jí předcházet a jak ji řešit?
Diskriminace na pracovišti je nejen neetická, ale v mnoha případech i protiprávní. V České republice existují právní předpisy, které chrání zaměstnance před diskriminací a zároveň stanovují povinnosti zaměstnavatelů. Pojďme se podívat, co je a není diskriminace a s jakými druhy se lze na pracovišti setkat.

Základní práva zaměstnanců: Co byste měli vědět

Základní práva zaměstnanců: Co byste měli vědět
Práva zaměstnanců jsou základním stavebním kamenem každého fungujícího pracovního vztahu. Znát svá práva na pracovišti je klíčem pro zajištění férových pracovních podmínek a ochrany před potenciální diskriminací či zneužíváním ze strany zaměstnavatele. V tomto článku se podíváme na několik základní oblastí práv zaměstnanců, kterým by měl každý pracující dobře rozumět.